Friss topikok

  • Janos Mohacsi: legfrissebb.info/18-rengeteg-holttest-kerult-elo-egy-magyar- maffiabirtokrol/ 20 évig tartó banda... (2016.06.21. 12:36) Mikuláš Černák és a magyar maffia
  • Zed4preZ: @abcd1234: az anyagi egzisztencia relatív fogalom, akik Magyarországon ún. mélyszegénységben élnek... (2015.08.20. 16:50) 1718. Következmények és mulasztások
  • lékek és ellensúlyok: @midnight coder: ""A baloldalon jelenleg egyeduralkodó Smer választói jórészt nemzeti érzelműek ... (2015.08.15. 16:23) 1716. Vannak itt balliberálisok?
  • Dr. Smit Pal....: Visszafoglalni az utolso negyzetcentimeterig, es halomra loni az osszes mocskos romant. (2015.06.30. 21:49) 1703. Mit kezdjünk Trianonnal?
  • midnight coder: Egy országban a szabadság kb. arányban van a fegyvertartás szabadságábal. Lásd USA vs Észak-Korea.... (2015.06.02. 06:38) 1698. Egy lefegyverző javaslat
lashee ,2010.12.10. 19:00

Blogos, bugaras, maces

A héten új gyűjtő blogportál indult, a BLOGhir.hu. Hát, egyelőre nem túl dizájnos. Ugyan könnyen kezelhető, az ember a fejlécben rákattint az őt érdeklő témakörre, és már olvashat is, de hát egyelőre rém minimalista. Az is zavaró, hogy az impresszumban nem olvasható egyetlen személynév sem. Majd meglátjuk, mi lesz belőle, van már pár ilyen Magyarországon, és egyelőre nem látom mögötte a nagy ötletet, ami vonzaná a hirdetőket.
--------------------
Van-e ember e hazában, aki a mai “kilépünkakoalícióból” Bugár-hisztit komolyan bekajálta?
--------------------
És a közszolgálat és a blogger szolidaritás jegyében álljon itt egy beszámoló egy rémtettről. Ezúttal nem egy baltás gyilkosságról, hanem egy Maclopásról. Az áldozat hírbehozó, a webisztán bloggere.

"Nem pont erről szerettem volna írni ma, de ha már így alakultak az események, jobb ha leírom ide is. Legyen nyoma.

Történt, hogy meghívtak a Mobile Developers Day-re, a Kinnarps Ház-ba (szeretném hangsúlyozni, hogy a következő sztori bárhol megtörténhetett volna, és nem a rendezvénynek helyt adó cég hibája), hogy tartsak egy 40 perces keynote-ot arról, hogy mi történik ma az okostelefon piacon, meg úgy egyáltalán, mire lehet számítani a közeljövőben. (Maga a konferencia egyébként elég jó és színvonalas volt.)

Bár sok előadást tartottam már, a 40 perces időintervallum egész másfajta hozzáállást igényel, mint egy 5-10-15 perces előadás. Úgyhogy kedden éjszakába nyúlóan írtam, szerkesztettem a prezentációt. Lévén a keynote másnap reggel 8:20-kor kezdődött, és a preziben megírt prezentációmat a szervezőknek csak éjfél után küldtem el, jobbnak láttam, ha viszek magammal laptopot a konferenciára, hogy ne legyen probléma a helyszínen a prezis prezentáció futtatásával.

Mikor odaértem a konferenciára, világossá vált, hogy a szervezők tudják kezelni a prezi-s prezentációt, úgyhogy a MacBookra nem lesz szükségem az előadáshoz. Lévén zárt ruhatár nem volt a helyszínen, így a táskámat (benne a MacBookkal, a pulóveremmel, töltőkkel, kábelekkel és papírokkal) letettem a prezentáció végén az egyik szék mellé. Majd az 50 percesre nyúlt prezentáció után kimentem kávézni egyet, és mikor visszamentem az előadótérbe, gondoltam, nem furakodok megint előre, leülök csendben hátul, végighallgatom az előadásokat a szünetig, és majd akkor összeszedem a táskámat.

Mint szokásos, a konferenciákon az emberek bent hagyják a táskájukat az előadóteremben. Senki nem szeret a szünetekben telitömött laptoptáskákkal, hátizsákokkal közlekedni. Csakhogy az én táskámat, benne a laptoppal, valaki elemelte.

Én még nem hallottam hasonló esetet, főleg nem belépős, szakmai konferenciákon. Elég megdöbbentő eset.

Egyelőre kivárok. Bár a helyszínen ellenőrzik a biztonsági kamerás felvételeket, a résztvevők névsorát, egyelőre nem tettem a rendőrségen feljelentést. Bízva abban, hogy belátható időn belül előkerülnek a dolgaim.

Mindenesetre ideírom a Macbook paramétereit. Hátha esetleg látja valaki felbukkanni a weben:

13" MacBook (fehér), 1.83Ghz/512MB/60GB/Combo/Mg KB

gyártási szám: 4H7061DPWGN

Szóval aki összefut ilyen típusú és konfigurációjú géppel, értesítsen. Illetve aki látott a konferencián valakit fehér Macbookkal, illetve egy (idehaza amúgy nem kapható) szürke Manhattan Portage táskával, szintén írjon a webisztan kukac gmail címre. És aki teheti, ossza meg ezt a postot Facebookon, Twitteren.

Köszönet, srácok"

 
szólj hozzá

Címkék: mac blog apple blogger macbook blogoszféra bugár béla

A bejegyzés trackback címe:

https://lashee.blog.hu/api/trackback/id/tr292507417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása