Friss topikok

  • Janos Mohacsi: legfrissebb.info/18-rengeteg-holttest-kerult-elo-egy-magyar- maffiabirtokrol/ 20 évig tartó banda... (2016.06.21. 12:36) Mikuláš Černák és a magyar maffia
  • Zed4preZ: @abcd1234: az anyagi egzisztencia relatív fogalom, akik Magyarországon ún. mélyszegénységben élnek... (2015.08.20. 16:50) 1718. Következmények és mulasztások
  • lékek és ellensúlyok: @midnight coder: ""A baloldalon jelenleg egyeduralkodó Smer választói jórészt nemzeti érzelműek ... (2015.08.15. 16:23) 1716. Vannak itt balliberálisok?
  • Dr. Smit Pal....: Visszafoglalni az utolso negyzetcentimeterig, es halomra loni az osszes mocskos romant. (2015.06.30. 21:49) 1703. Mit kezdjünk Trianonnal?
  • midnight coder: Egy országban a szabadság kb. arányban van a fegyvertartás szabadságábal. Lásd USA vs Észak-Korea.... (2015.06.02. 06:38) 1698. Egy lefegyverző javaslat
lashee ,2008.10.15. 22:33

A Körkép Norvégia fővárosában?

Minden nap rákattintok a Körképre, megnézem, h van-e rajta új cikk, és ha igen, akkor elolvasom/megolvasom/beleolvasok. De a szerzők listáját sosem szoktam megnézni. Igen ám, de a múltkor egy énblogon (itt töredelmesen be kell ismernem, van pár magánblog, amit látogatok) azt olvastam, hogy a szerző, jclayton, kiszáll a Körképből. Nem tulajdonítottam ennek különösebb jelentőséget, mert van, hogy nyűg a blogolás, és akkor le kell tenni a lantot, mint Poli, vagy mint én tettem 2007 végén. Vagy mint a felvidéki, aki úgy elment, hogy bottal üthetjük a nyomát, és tán már csak a gugli cached őrzi őt. Nincs ebben semmi. A blog egy önként vállalt dolog, senki nem kényszeríthet rá, hogy írj, és elszámolni sem kell az olvasónak. Ha nem írsz, nem fog látogatni. Ennyi. Attól még egy blog lehet jó. Különben sem a látogatottságért írjuk, hanem [a mondat tetszőlegesen befejezhető]

Aztán arra lettem figyelmes a gmailben, hogy a tizedes neve alatt az áll: tizedes.blogspot.com. Mi a faszom? - tettem fel a kérdést félig magamnak, hisz egyedül voltam a newsroomban. A blogot még 2007-ben kezdte a szerző, és 1 teljes bejegyzésig jutott, mely az Új Szó című szlovákiai magyar napilapban is megjelent jegyzetként, emiatt a rádiós kollégák kurvára utálják őt, de ilyen ez a kisebbségi sajtógettó. Aztán meg egy új bejegyzés, melyet nem a körképen, hanem itt publikált.

Nosza, megnéztem a körkép szerzőit, s biz' a távozást énblogján deklaráló jclaytont, a tetszhalott blogját feltámasztó tizedest, és a fenti két lépés egyikét sem tevő (de énblogot továbbra is író) tee-t nem találtam a szerzők között.

E bejegyzést olvasva persze lehet, hogy aki tudja, mi, mikor és miért történt, az röhög, hogy csak most vettem ezt észre, közben meg kituggya' mióta van ez így. De tényleg csak tegnap vettem észre. Mindenesetre a Körképet korai volna még temetni, azonban a három jótottú szerző hiányát bizonyosan meg fogják érezni.

De reméljük, a mivanmivanmivan? kérdésére csakhamar választ kaphatunk. Mondjuk pénteken?
szólj hozzá

Címkék: blog

A bejegyzés trackback címe:

https://lashee.blog.hu/api/trackback/id/tr621285319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása