Friss topikok

  • Janos Mohacsi: legfrissebb.info/18-rengeteg-holttest-kerult-elo-egy-magyar- maffiabirtokrol/ 20 évig tartó banda... (2016.06.21. 12:36) Mikuláš Černák és a magyar maffia
  • Zed4preZ: @abcd1234: az anyagi egzisztencia relatív fogalom, akik Magyarországon ún. mélyszegénységben élnek... (2015.08.20. 16:50) 1718. Következmények és mulasztások
  • lékek és ellensúlyok: @midnight coder: ""A baloldalon jelenleg egyeduralkodó Smer választói jórészt nemzeti érzelműek ... (2015.08.15. 16:23) 1716. Vannak itt balliberálisok?
  • Dr. Smit Pal....: Visszafoglalni az utolso negyzetcentimeterig, es halomra loni az osszes mocskos romant. (2015.06.30. 21:49) 1703. Mit kezdjünk Trianonnal?
  • midnight coder: Egy országban a szabadság kb. arányban van a fegyvertartás szabadságábal. Lásd USA vs Észak-Korea.... (2015.06.02. 06:38) 1698. Egy lefegyverző javaslat
lashee ,2012.01.03. 13:29

1286. Orbán, takarodj! – testközelből

Bloáf a Jókai tér sarkán még rágyújtott egy búcsúcigire. Épp elköszöntünk volna, amikor egy hatalmas palesztin sálkendőt viselő, kb. 16 éves leányka ugrott oda hozzánk, és megkérdezte: bocs, az Opera erre van vagy arra? Biztosan elsőtüntető. Jó is az.


Először fél hat körül tettem egy kört a háromtól lezárt Andrássy úton. Az itt lakók biztosan örültek, hogy megint el kellett menniük valahova a halál phalloszára parkolni. A Jókai tér sarkán a HírTV közvetítőkocsija, az érkező nyuggerek meg is szólták: no, ezek már itt vannak. Az összes komolyabb (és komolytalan) magyar tévét kint láttam, volt egy rádiós dolgozó, aki gigantikus, általam eddig csak nagy, külföldi vonatkozású pozsonyi sajtóeseményeken látott (a nemzetközi gyakorlatban egyébként bevett, csak végeinken szokatlan) teleszkópos botra szerelt térmikrofonnal dolgozott, melyhez képest a TA3 oralizáló rúdja eltörpül, miként Pali bátyám pecabotjai a Fishing and Huntingot mutogatott lőcsök mellett.

Az iStyletől nem messze fotós guggol a fal mellett, és húzza be a képeket a gépbe, történetesen egy fehér Maccbe, de ezt nem azért írom le. A Szolidaritás dolgozói építik a színpadot, a hangfalakból éppen Vad Fruttik szól, nem tudom persze, hogy ők örülnek-e ennek. A Nagymező sarkán gyülekezik a  Demokratikus Koalíció, a leghihetetlenebb és -hiteltelenebb politikai alakulat. Számomra érthetetlen, hogy hihet még bárki is Gyurcsány Ferencnek, de végül is, ezt nekik kell érteni, én így is teljes életet élek...

A Dalszínház utcában, az állások tövébe kuporodva két laptopos blogger vagy újságíró, az adminfelületből nem ismerem fel, serényen tölt. Az Opera előtt nincsenek kordonok, csak egy kötél van kihúzva, ejszen' örömünnepre gyűl a nép, de azért az Új Színháztól nem messze parkol egy zöld IFA, rajta rendes fémkordonok. Azért készültek. Az Opera felett az Andrássyn 27 rendőrautót számoltam meg.

Mivel valamit még el kellett intéznünk a nagy akció előtt, villamosra szálltunk, közben a tömeg egyre sűrűsödött, öregek, fiatalok, kutyások, egy-két babakocsi (ezt talán nem kéne), transzparensek, magyar és vörös zászlók. (Ez utóbbiakat hosszabb-rövidebb, de inkább hosszabb tartózkodásra küldeném Kim Dzsong Un elvtárshoz Észak-Koreába, vagy a hozzá képest már-már liberális elhajlónak számító Hu Csin-tao elvtárshoz, ott lengessék a vörös zászlójukat.) A Burger King előtt a széljobbos tüntetők maroknyi csapata, zászlót egyelőre nem bontottak, csak a tar főből, és Magyar Harcos öltözékből sejteni, hogy ők azok. A négyeshatosok ontják a tüntetőket.

Hét körül érünk vissza, ekkor már a Jókai tér – Liszt Ferenc tér vonaláig ér a tömeg, körülbelül 25 percig tart, mire a Nagymező sarkáig felküzdjük magunkat, helyenként halálközeli élményekkel fűszerezve. A sarkon már hatalmas clash megy a balra tartók, ill. a fel- vagy lefelé haladni próbálók között. Szabályos utcai harc, lehet, hogy ezt látta valaki dulakodásnak. Mindenesetre, ha ott egy provokátor elkiáltja magát, hogy segítség, megkéseltek, abból olyan taposás lett volna, hogy a West Balkán ahhoz képest ministránsfiúk focikupája. Tüntetéseken hivatalból megfordulóként nekem ez nem volt újdonság, de T. nagyon utálta, így a szinte üres Paulay Ede utcán otthagyott, én pedig a Dalszínház utcán előreosonva egészen a kordonig jutottam, mert az Operával szemben alig ezer ember állhatott. Jó pár vágóképre rákerülhettem, mert a Dalszínház-Andrássy sarkon két-három stáb is forgatott. Ott volt a rendőrség kamerás azonosító kocsija is, ami a Zöld Pardon-tüntetésről hazafelé menőket is rögzítette, a T3 jelzésű. (Remélem, azért van nekik több is, nem ezt az egyet küldik mindenhova.) Mögöttem balra őszhajú és -szakállú, magas, svájci sapkás öregúr, aki a történésektől függetlenül menetrendszerűen kb. 3,5 percenként Fúúúúúúj!-t kiáltott, jobbra tőlem alkalmilag verbuválódott, három, nagyon lelkes nyugdíjas néniből és tréfás fiatalokból álló, felettébb agilis csoport, akiktől a kint töltött egy óra alatt a lehető legváltozatosabb rigmusokat hallhattam, a klasszikus bóvli, Viktátor, elkúrtad, elkúrtad te is, takarodj; Orbán, takarodj; Twitter Tomi (amikor megjelent a mikroblogokat preferáló eurohonatya); és számtalan egyéb, az adott helyzetre reagálót, pl. senkik vagytok; csicskák; csicskák vagytok; bundás ribancok; Pintér, hány évesen mentél nyugdíjba; Pintér sintér.

Sanyi bácsit – akinek nem lett újabb titkosszolgálata, pedig mindent megtett ezért, ami pedig nem lehetett az övé, pl. a TEK, annak visszanyeste a szárnyait, példátlan titok- és hatalommonopóliumot összpontosítva a saját kezébe, véreim, magyar bloggerek, erről írjatok a sok elcseszett dizájnblog helyett – mindez nem zavarta. Nagyon emberi volt, hogy a sarkon állva elbeszélgetett a rendőri csapaterők parancsnokával, aki tisztelgés nélkül nyújtott neki kezet, valszeg ismerik egymást. Sőt, az egyik rendőrtiszt kezében egy tabletszerű valamit is láttam, de a megszokottnál vastagabb volt, mint ha egy elfektetett monitort tartott volna a kezében.

A tüntetőknek a nagyvadat nem állt módjukban kivárni. Schmitt Pált (Ha nincs köztársaság, akkor ő nem köztársasági elnök, vagy hogy is van ez? Esetleg „álamfő”?) és Orbán Viktort nem láttam bemenni a főbejáraton. A TEK-es Q7-esek a Révay és a Lázár utca felől érkeztek, valszeg onnan mentek be. Tudom, az állami vezetők biztonsága bla-bla-bla, de az nem szép dolog, hogy a vendégeket kiteszik a bundásribacozásnak, ők meg valahol beosonnak.

A rendőrség egyébként jól tette a dolgát. A tüntetők nagy része a rohamrendőröket nem látta, mert azok, egy szakasznyian, a Morrison's közelében álltak. A többi rendőr téli egyenruhát vagy gyakorlót viselt. Az első vonalban egyébként nagyon sok rendőrnő volt. Mindez együtt nem provokálja úgy a tüntetőket, mint ha felállítanának egy dupla sorfalat pajzsosokból. Ezt a nyugaton már bevett technikát, melynek lényege, hogy a kevés rendőrt küldenek látható helyre, miközben a csapaterő a közelben várakozik, és csak akkor jön elő, ha kell, nálunk Jaroslav Spišiak kezdte alkalmazni. Előtte, ha valahonnan előbújt három kóbor neonáci, kivezényelték a lovasságot, meg egy századnyi rendőri csapaterőt, lehetőség szerint zsolnaiakat vagy nagyszombatiakat, mert a többi nem harcképes, ezek meg focin edzettek, ettől a tüntetők azt hitték, hogy ők nagyon fontosak. Amikor a rendőrkordont meg kellett erősíteni, nem szaladgáltak, nem ugráltak, odavonultak és beálltak. Ez olyan negyed kilenc előtt lehetett. Ekkor zárták le az Andrássy úti járdát is egy sorfallal a Bajcsy-Zsilinszky út felé. Legalább ilyenkor láthatjuk, mily sok rendőr is él e hazán, mert egyébként Budapesten harmatgyenge a rendőri jelenlét, de ez egy külön poszt témája lehetne, és nem nekem kellene megírni. A Dalszínház utca végén volt pár fiatal suhanc, és egy copfos leányka, ők  rendőr szakközepeseknek tűntek. Nem tudom, hogy azok voltak-e, mindenesetre elég szar lehet a helyzet, hogy ha már őket is ki kellett vezényelni.

A tüntetésről meg már sokat sokat írtak. Azt hiszem, nem egy hatumának kellene itt megmondani a tutit, ahogy rendkívül álságos azoknak a hatuma újságíróknak a magatartása is, akik naponta aggódnak az Új Színház miatt, miközben honi színházainkról egy büdös sort sem írnak. Én köszönöm a magyar adófizetőknek, hogy valamikor itt tanulhattam, mert ez nem természetes, ahogy a napjainkban alanyinak vélt jogon idetóduló sok kis gyíkpöcs hiszi, különös tekintettel azon lányainkra, akik acélos, jó magyar (innentől tessék Czigány Lóránt művét olvasni)-ban, s az azzal párhuzamos mo.-i letelepedésben reménykednek. Az állampolgárságotok és a szavazójogotok nem kell, ez utóbbit különben sem tartom jó ötletnek, és engem is felháborítana, ha a vajdasági vagy a romániai szlovák kisebbség szavazna a mi parlamenti választásainkon, miközben adót nem fizetnek. Szavazzanak csak Szerbiában vagy Romániában.

Azt nem értem, miért e felhajtás. A szlovák Alkotmány a magyarnál tán némileg vékonyabb, mégsem olvasták sokan, azok közül sem, akik most a kettős állampolgárság kapcsán arról regélnek, hogy nem lehet elvenni a szlovák állampolgárságot, mert benne van a Zalkotmányba’. Ahogy a magyart sem fogja a Tízmillió az éjjeli szekrénye tetejére tenni, a Biblia mellé, netán a helyébe. Az Alkotmány egy törvény, rendezzenek róla jogászkonferenciát, hirdessenek a gyerekeknek rajzpályázatot vagy mittudomén, de egy hivalkodó, 13 milliós ünnepség legalábbis köldöknéző.

És értem én, hogy az utcára tódult százezer embernek nem (csak) ezzel a jogszabállyal van baja. Ezzel nem is lehet, mivel nagyobb részük nyilván nem olvasta, hanem a mindenféle felgyülemlett társadalmi feszültség, a szar gazdasági helyzet, és a szimbolikus politizálás balfaszságainak együttállása lehet az, ami a Barátok közt elől az Andrássy útra hozta őket. Az azonban továbbra is érdekelne, hol voltak ezek a demokráciát féltő emberek az MSZP-kormányok idején, amikor pl. a legdurvább titkosszolgálati visszaélések történtek. Stb.

-----------------------------------

És emiatt nem írunk külön posztot, de olvassátok el a Szótlan Szemtanú kiváló írását a bugári kettős beszédről, és a Sme szintén kiváló Tom Nicholson-interjúját a Gorilla-ügyről.

225 hozzászólás

Címkék: budapest fidesz magyarország rendőrség tüntetés alkotmány andrássy út demonstráció rohamrendőr tiltakozás operaház

· 6 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://lashee.blog.hu/api/trackback/id/tr433516239

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Vigyázz, jön a fal! 2012.01.04. 16:23:19

A megfigyelők jelentős része arra fogad, hogy az IMF EU tárgyalásokon Orbán elmegy majd a falig. Aki nem, az meg arra, hogy neki is fog menni. Az, hogy a magyar kormány – úgymond – gyorsan és látványosan „észhez tér” Orbán eddig...

Trackback: Jók a programok, csak sok itt a szobanihilista fikagép 2012.01.04. 15:49:42

(forrás: én) A hétfői ellenzéki tüntetésen szerintem elkezdődött valami. Egy téglát kiütöttünk a falból, és mindenki számára nyilvánvalóvá vált, hogy semmi különbség nincs Orbán Viktor politikai túlélésének esélyei és egy szép nagy nulla között. A kéth...

Trackback: Szilveszter After az Operánál 2012.01.04. 12:43:14

Mi, Gépnarancsosok igyekszünk tágra zárt szemekkel fogadni a köröttünk lévő eseményeket. Tehát…...

Trackback: Indexre került a civiltüntetés 2012.01.04. 11:35:49

A helyet az, hogy 2012. január másodikán este egy, az évszakhoz képest enyhe, ezzel együtt mégis fogcsikorgató hidegben együtt tiltakozott cirka százezer ember különböző okokból kifolyólag, és ez súlyos, már-már helyreokozhatatlan károkat okozott más, ...

Trackback: Magyar Tavasz Budapesten és az interneten ! 2012.01.04. 10:56:47

Végre ébred a magyar!Az esti tüntetés megmutatta vannak még olyan közös célok amik összehozzák az embereket az utcán, több tízezer vagy majd 100 ezer ember volt kint az utcán, hogy együtt tiltakozzon az Orbáni diktatúra ellen, messze hangzott a "V...

Trackback: Az MTVA-s botrányok margójára: droidokat tartani totál szívás 2012.01.04. 09:58:58

Egyre gyakrabban érzem úgy, hogy nincs az az idióta csapdahelyzet, amibe ne tudnának belefutni a tuti pozícióba ültetett, a rájuk bízott feladatok (jóhiszeműen remélem, hogy nem azt bízták rájuk, amit éppen csinálnak) ellátására alkalmatlan középkádere...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2012.01.04. 08:37:21

Eclipse Zrt.
2004-2009 között sok állami megrendelést kapott a Gyurcsány és a Bajnai kormányok idején. Már ez is korrupciógyanús, ráadásul az áfát és egyéb adókat nem fizette be, hanem a maszophoz közeli tulajok elsikkasztották. Egy milliárd forint kárt okoztak az államnak, vagyis nekünk, adófizetőknek.

Mert a maszopos világban ez volt a divat.

Terézágyú 2012.01.04. 08:37:33

"Az azonban továbbra is érdekelne, hol voltak ezek a demokráciát féltő emberek az MSZP-kormányok idején, amikor pl. a legdurvább titkosszolgálati visszaélések történtek."

Ó, óóó, ez egy hagyományos demagóg szöveg...

Ezt mondták pl. Rákosi alatt is, hogy "a fasiszta Horthy-rendszer alatt mé nem tüntetett, akkor nem féltette a demokráciát, csak most a, amikor minden hatalom a dógozó népé?"....

Terézágyú 2012.01.04. 08:38:13

@Kara kán:
"Mert a maszopos világban ez volt a divat. "

Na de annak a világnak vége. Korrupcióról ezután szó sem lehet...

Terézágyú 2012.01.04. 08:41:46

@Terézágyú:
Még az előzőhöz:
Ezek szerint ha valaki eddig nem tüntetett, de most kiment, akkor az a baj, hogy "akkor miért nem...?"
Ha meg valaki akkor is, meg most is, akkor biztos hőzöngő, akinek semmi nem jó, különben is csak a felfordulást szítja (annak idején Krassóra is ilyeneket mondtak)
Ha meg valaki korábban se és most se volt tüntetni, az meg olyan, hogy "úllátszik nem érdekli Magyarország sorsa csak ül otthon, fel nem emelné a seggét" stb.
.....

A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2012.01.04. 08:54:15

Pécsre vezénylik tűzoltónak Árok Kornélt, a kormányellenes tüntetések egyik főszereplőjét!!

Vagy pécsi vonulós tűzoltóként szolgál a jövőben a Kaposváron lakó Árok Kornél, a Hivatásos Tűzoltók Független Szakszervezetének elnöke, aki a kormány elleni tüntetések egyik főszereplőjeként tett szert országos hírnévre, vagy távozik a szervezettől. A tűzoltó szakszervezeti vezető elmondása szerint választás elé állította a Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság.

Árok Kornél a Népszabadságnak azt mondta, a napokban közölték vele, hogy a továbbiakban függetlenített érdekképviseleti vezetőként nem dolgozhat, hanem vissza kell térnie eredeti beosztásába. A januártól hatályos szabályozás szerint ugyanis a szervezett munkavállalók után igénybe vehető munkaidő-kedvezmény legfeljebb a havi munkaidő tíz százaléka, és ez nem vonható össze.

A kaposvári tűzoltó úgy látja, írja a fővárosi napilap, hogy a számára legkevésbé elfogadható ajánlatot kapott, ennek ellenére néhány napos gondolkodási időt kért.

Ez az orbáni önkény és diktatúra!

Orbán takarodj, még kapsz egérutat!

2012.01.04. 08:54:22

@Kara kán: Tatár!
A Josip Tot, rémlik még? Vagy elszáll az Ezüsthajó?

Azt nem értem, hogy egy vérlázító törvénytelenséget miért ment fel a te csökött agyadban egy másik?
Ha egy párt fos volt, akkor a te általad favorizált lehet szar? Akkor csak imádd, simogasd, csókolgasd.

Fekete.

Stefánia vagdalt 2012.01.04. 08:57:24

@Kara kán: Tessék, itt egy január harmadikai cikk. Az van benne, hogy vádat emelnek az Eclipse Zrt teljes vezetősége ellen, KIVÉVE Pintér Sándor lánya, Pintér Hajnalka ellen.

index.hu/belfold/2012/01/03/vadat_emeltek_az_eclipse-ugyben/

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2012.01.04. 08:59:07

"hol voltak ezek a demokráciát féltő emberek az MSZP-kormányok idején,"

Az utcán. Gumilövedékkel lőtték őket.

Mark Bolt 2012.01.04. 09:00:20

"Az azonban továbbra is érdekelne, hol voltak ezek a demokráciát féltő emberek az MSZP-kormányok idején, amikor pl. a legdurvább titkosszolgálati visszaélések történtek. Stb."

Először is ez nem bizonyított, másodszor a jónépet inkább az érdekli ami a bőrére megy, harmadrészt az MSZP-től nem kellett félteni a demokráciát. Egyébként Orbánnak is elnéztek hónapokig sokmindent.

hattyú 2012.01.04. 09:00:39

A címben szereplő "testközelből" szót írd át "csúsztatva"-ra, úgy jobb lesz, nem értem amúgy a motivációját az írónak... Minek kell összemosni, csúsztatni és hazudozni? Kinek jó ez? Mire jó ez? Vagy fizetik érte? Akkor megértem, de nem hinném, annál őszintébb ez az írás, inkább csak a tudatlanság és a rosszakarat lehet az oka annak, ha valaki ilyeneket ír őszintén. Sajnálom őt...

ősbölény 2012.01.04. 09:05:01

Már rég meg akartam kérdezni valakitől, aki csak úgy közmegegyezésszerűen gyurcsányozik, hogy milyen megfontolásból teszi ezt. Hát miért jobb a MSZP-ben maradt talpasok hada, mint az a Gyurcsány, aki megprópálta mérsékelni az osztogatást, visszafogni a populista gazdaságpolitikát, és ezzel csökkenteni az államadósságot, aki ki akarta terjeszteni a co-payment mértékét az oktatásban és az egészségügyben, és akit a másik populista csürhével, az Orbán-félével együttműködve maga a kádárista szocializációjú pártesteblishment buktatott meg. Azt persze én sem gondolnám, hogy Gyurcsánynak kellene megint kézbe vennie az országot, nek az lett volna a hivatása, hogy a saját pártjából csináljon valami épkézláb, kormányzásra alkalmas formáciőt, mivel ez nem sikerült, a mandátuma véget is ért. De hogy pont őt gyűlöljük, ő legyen a bűnbak, az teljesen indokolatlan.

Ringlósztár 2012.01.04. 09:05:49

@Kara kán:
Ja, maszopos. Azért volt az ügyvezető Pintér Keresztapus Sándor lánya. Igen.

Dandie (törölt) 2012.01.04. 09:11:30

És még Tankcsapda idézet is van balfent. Hiánypótló blog. Örülök, hogy volt: "hol voltak ezek a demokraták gyurcsány alatt", de hiányzik az "elmúlt nyolc év!", dehát jó pap holtáig tanul; terjeszd az igét, terjeszd!

Ringlósztár 2012.01.04. 09:11:30

@newtehen:
Hadd el, fel sem tudják fogni, hogy ugyanazok, akik nem tartották Gyurcsányt demokratának, azok Orbánt sem tarják demokratának.
Sőt, mindenki, aki szerint Orbán (aki a klasszikus kommunista technikákkal él a hatalma megtartása érdekében) nem megfelelő személy egy demokratikus Magyarország vezetésére, csak kommunista és zsidó lehet.
Nekik így könnyebb elviselni, hogy a polgároknak (nem a zembereknek, még) elegük van az orbáni "aztcsinálokamitakarok2/3-al" magatartásból.

lucc.gizi 2012.01.04. 09:14:32

Szar írás, erős csúsztatásokkal, bocs...

Ringlósztár 2012.01.04. 09:15:03

@Kara kán:
Amúgy, ez hol kapcsolódik a blogbejegyzéshez?

kitiltott bögre 2012.01.04. 09:20:06

@Ringlósztár: amúgy meg Kara kán ezért kapja a fizetését.

irónika 2012.01.04. 09:25:00

Hogy mi a baj az alaptorvennyel? Hat az, hogy a vele egyutt ervenybe lepo sarkalatos torvenyek egy celt szolgalnak. Nem, nem azt amit OV hirdet, hogy leszamoljon az elmukt 20 evvel, aminek persze o is reszese volt, hanem azt, hogy megteremtse OV kovetkezo 20 evet. Es erre bizony senki sem adott neki felhatalnazast, hacsak azt a bianko csekket nem tekinti annak.

feliratoss · http://hitlervideo.blog.hu 2012.01.04. 09:32:01

Szép írás, bár kicsit hosszú. Én ennél sokkal rövidebben mondom el. Ajánlom mindenkinek.

Kassian 2012.01.04. 09:32:59

@Kara kán: Csak megsúgom, hogy a fidesznyik világban is ez a divat. Sőt itt törvényi erőre emelik a korrupciót...

ágica1 2012.01.04. 09:35:28

@Kara kán: te aztán tudod! Honnan szoptad be?

Grensberg 2012.01.04. 09:35:33

@Kara kán: Gondolog, hogy tíz éve a Fidesz ökle szerepét betöltő ügyészség nem csapott volna már le rég a szocikra, ha komolyabb visszaélések lettek volna? A Simicska és Pintér bandája viszont szabadon rabolhat, mert ügyészség, bíróság, rendőrség mind a zsebben van, és a parlament a törvényeket úgy hozza, hogy a lopás minnél görülékenyebben legyen. Nem is építenek semmit csak rombolnak és fosztogatnak. Pintéshez és a Simicskához tartozó cégek 1000 milliárdos megbízásokban dúskálnak, míg közétkeztetésre és fűtésre az iskolákban nem jut pénzt. Még az Orbán család fogorvásnak is jutott néhány milliárd fogmarketingre, meg a Rogán szonszédjának is online marketingre. Le a pártpénztárnokok uralmával!

ágica1 2012.01.04. 09:38:55

@Kara kán: (Basszus! Megint beugrottam egy fizetett trollnak!)
EMBER (!) GONDOLKOZZ IS NÉHA!

apanna 2012.01.04. 09:49:32

@Grensberg: Amikor neked kedvező ítélet születik, akkor is legyen fideszes a bíróság ügyészség. (ami persze soha nem volt az).
Ha pedig mégis, akkor Gyurcsányék alatt az mszp kezében volt minden...

A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2012.01.04. 09:50:01

319 forint az euró!!!!

Meddig tűrsz magyar?? Mira vársz??

balfék 2012.01.04. 09:53:44

@Kara kán: Hallottál már a Civil Biztonsági Szolgálatról?

finom szaftos oldalas 2012.01.04. 09:56:28

Basszus, akkor a válság, hogy csoda, de az ügyészség kaphat 5 milliárd jutalmat, az összes veszteséges, eladósodott, éhbérért dolgoztató (MÁV,Vízművek,Posta, stb...) állami cégek vezetői kaphatnak 20 milliós jutalmakat, a szomszédos kis falu polgármestere kaphat 10 milliós bónuszt, stb... POFÁTLANSÁG!!!!
Szurokba és tollba forgatva kellene az egész elitet - pártállástól függetlenül- elkergetni ebből a jobb sorsra érdemes országból a búsba!

pruitt igoe 2012.01.04. 09:59:11

Iktassák be az alaptörvénybe, hogy mostantól csak az tüntethet, aki 2006-ban is kint volt! Követelem!

Lacdelo 2012.01.04. 09:59:40

Minden jobbikos hazaarulo es nemzetietlen!
Az Operahaz elotti atrocitasbol is lehet latni, hogy ilyen galad, szar embereket nem szabad a politika kozelebe se engedni.

Semmifele megoldasuk nincs a haza problemaira. Gazdasagrol, egeszsegugyrol, oktatasrol semmi koncepciojuk nincs. Ha ezekre a mocskos neonacikra szavazunk, akkor teljesen kiirjuk magunkat Europabol. Az EU, USA, IMF ellenunk fog fordulni, kulfoldi es belfoldi befektetok kifogjak vinni a maradek befekteteseiket. Az orszag tartosan BOVLI kategoriaba kerul es nem fogjuk tudni finanszirozni a piacrol, 20% fole none a munkanelkuliseg, nagymaerteku elszegenyedes, stb...

A Jobbik nem megoldas az orszag problemaira! Mindenki aki a Jobbikot tamogatja az Magyarorszag ellen tevekenykedik es tartos elszegenyedesehez jarul hozza.

A diktatorikus, inkompetens Fideszt csak demokratikus partok osszefogasaval lehet le valtani! Teljesen mindegy, hogy milyen partra szavaz az ember legyen az jobb vagy bal, amig az nem neonaci, inkompetens, antihuman Jobbik, vagy anti-demokratikus, inkompetens Fidesz.

Egy kis video, hogy milyen emberek a jobbikosok. Tenyleg valaki azt gondolja, hogy ilyen embereknek kellene vezetni az orszagot? :(

www.youtube.com/watch?v=Cybj5xYIDEU

apanna 2012.01.04. 10:00:09

@Bóvli kormány, Bóvli Orbán takarodj!: Szedjél már be nyugtatót...vagy nézesd meg magad egy orvossal.

apanna 2012.01.04. 10:01:09

@Lacdelo: neked pedig egy kis videó a baloldali tudatlanságról:www.pixter.hu/video?id=32202

OkoskaTo:rp 2012.01.04. 10:02:58

Kedves szerző! Alapvetően egyetértek az írásod nagy részével. A legutolsó mondattal kapcsolatban viszont:
1. 1989 óta semelyik hatalmon levő politikai erő (jobbos vagy balos) sem érezte fontosnak az átmentett titkosszolgálatok lerendezését.
2. Jelenleg még durvább titkosszolgálati visszaélések történnek, mint az MSZP alatt. Nézz csak utána, hogy a NAV nyomozói milyen jogköröket kaptak - a rendőrökre és titkosszolgálatokra vonatkozó kontroll nélkül.
3. A demokráciát féltő emberek tüntettek épp eleget az MSZP alatt.

apanna 2012.01.04. 10:03:21

@irónika: Nem értem az aggódásodat. Ha az ellenzék iránymutató jövőt tud felmutatni, ők nyerik a választást. Állítólag már 9 millióan vannak..

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.01.04. 10:05:05

@Kara kán: "Eclipse Zrt.
2004-2009 között sok állami megrendelést kapott a Gyurcsány és a Bajnai kormányok idején. "
Jaja! És mi is van az Ezüst hajóval és a Happy End-del??? Olyan filmeket készítettek, amit később senki sem talált meg. Szerintem kár olyan versenyt rendezni, hogy ki a nagyobb tolvaj.
Az viszont bizonyos, hogy míg Ork bán első uralkodása alatt csak egy ügy pattant ki (buta Szabadit szabadították meg ki táskájától), a maszop alatt ott volt a Tocsik ügy, Zuschlag, Nokia dobozos Hagyó. Szóval a fityesz maffia tökéletesen árnyékolta a kezét, miközben lenyúlta/lenyúlja a közvagyont. Sőt még nemzetvédelmi szószt is önt rá! Számomra ez a lényeges különbség!

Netuddki. 2012.01.04. 10:06:03

"És értem én, hogy az utcára tódult százezer embernek nem (csak) ezzel a jogszabállyal van baja."

Lóphaszt értesz te...

plazaboy 2012.01.04. 10:09:20

"Az azonban továbbra is érdekelne, hol voltak ezek a demokráciát féltő emberek az MSZP-kormányok idején,..."

Ez az az érvelés, amit el kellene felejteni. Egyik kormány hibáira, balfaszságaira sem mentség, hogy az előző is azt csinálta. Különösen nem vigasztal ez állampolgári szempontból.
Másrészről meg személyes tapasztalatom az volt, hogy volt átfedés az akkori és a mostani résztvevők között.

Morbo, a megsemmisítő 2012.01.04. 10:11:58

Azt honnan tudja a kedves posztíró hogy aki most tüntet az nem tüntetett az mszp/szdsz alatt, van valami adatbázis erről (is)?

irónika 2012.01.04. 10:16:39

@apanna: Szóval azt akarod mondani, hogy azzal, hogy egymást nem bíró, mi több utáló embereknek kell összeállniuk, közös listát készíteni, megállapodni a jövő forgatókönyvében ahhoz, hogy egy kapkodó, tehetségtelen, bénázó, de a saját hatalmát a végletekig megerősítő pártot legyőzzenek a választásokon az normális és elfogadható megoldás, akkor értem amit mondasz.
Az én véleményem az, hogy gyáva, sunyi, allatomos és mérhetetlenül kisstílű az a Miniszterelnök, aki ilyen módszerrel próbálja meg megtartani uralmát.
OV előtt egy soha más előtt még nem lévő lehetőség volt arra, hogy a hazugságokkal szemben végre tiszta vizet öntve a pohárba valóban megújítsa ezt az országot, felébressze az embereket és azt mondja nekik vége a minden problémádat megoldó állam víziójának. Öngondoskodj, tartsd el a gyerekedet, segíts a szüleidnek, cserébe megszűntetnjük az adóprést és lesz ezt miből megtenned. De nem, ők az egyébként is illegő-billegő gazdaságot a középosztály növekedésére alapozva lerombolták, a középosztály meg szarik rájuk. Ők azok, akik tudnak, képesek és akarnak is menni. El innen, de messzire. Tudom miről beszélek, mert a kedvezményezettek közé tartozom. Növekszik a nettő bérem második éve, sőt végtörleszthetek is, ja és még kamatmentes támogatást is kapok a munkaadómtól. De már keresem a családnak külföldön a letelepedésünket, mert még nem késő dobbanatani.
Orbán Viktornál többet ennek az országnak mág nem ártott senki 1,5 év alatt. Börtönbe vele. Visszamenőleges törvénykezéssel az új parlament hozza létre az Orbán Viktor törvényt, ami arról szól, hogy ahány nyilatkozatot találnak, ahol nyilvávalóan hazudott, félrevezett, az mind 1 év börtönt jelentsen a számára. Majd valamikor 6455-ben szbadul is.

GONOSZ 2012.01.04. 10:20:50

Szia hírlapíró!

Könyv írásán még nem gondolkodtál??
Kifejezetten szép, különleges fogalmazást tudhatsz magadénak.
Tőled szívesen olvasnék akármit!!

Pedig könyvet régóta nem fogtam kézbe.

bigthereal 2012.01.04. 10:21:19

jó poszt, alapvetően objektív, de 100 ezer tüntető biztos nem volt:)

meg hát a tüntetők, most biztos jól kiélték magukat. jól megmondták a zorbánnak, kis változatosság az esti recskaparti helyett:P

gyurcsányal,. szanyival meg szekeressel, nagyon hiteles...

Sohse volt ilyen jau 2012.01.04. 10:31:04

@Bóvli kormány, Bóvli Orbán takarodj!:

320 Ft az euro, 420 Ft a benzin. 10% az állampapírok kamata, 21000 milliárd államadósság.

MAGYARORSZÁG!
ÉN ÍGY SZERETLEK!

ORBÁN VIKTOR

dr kíváncsivagyok 2012.01.04. 10:49:14

A Nagymező sarkán gyülekezik a Demokratikus Koalíció, a leghihetetlenebb és -hiteltelenebb politikai alakulat. Számomra érthetetlen, hogy hihet még bárki is Gyurcsány Ferencnek, de végül is, ezt nekik kell érteni, én így is teljes életet élek...

Téged is sikerült elvakítani...jól van . Jól működött a göbbels - i propaganda-gépezet.... Orbán most hitelesebb,...mint Gyurcsány volt 5 éve ? Szerintem Gyurcsány sokkal hitelesebb most is és akkor is az volt ,..mint a Kedves Vezető !

Attilajukkaja 2012.01.04. 11:14:09

@kíváncsivagyok:
"Szerintem Gyurcsány sokkal hitelesebb most is"
Nem vagyok Gyurcsany rajongo. O is sokat hibazott, de pont az oszodi beszedet latom egy olyan oszinte megnyilvanulasanak, amit Orban sohasem fog meglepni. Gyurcsany TULSAGOSAN oszinte es nyers volt (taktikai hiba!), de legalabb kimondta, hogy tarthatatlanok a regi allapotok. Oszinten elmondta, hogy EGY politikus sem oszinte, es hogy ezen valtoztatni kell. Ha nincs egy(?) arulo az MSZP koreiben, akkor ez a beszede sorsfordithato is lehetett volna a magyar politikaban.
Na jo,...igy is az volt, de az ellenzek mindent megtett, hogy ez negativumkent csapodjon le. Nagyon nagy kart tettek ezzel az orszagnak, ugyanakkor nagy lepes volt ez a FIDESZ-es partpolitika szamara. Mar akkor is csak a sajat erdekeit neztek. Az orszaget pedig semmibe vettek.
Most is ezt teszik. Finomnak gondolt propagandaval viszik az orszagot a csod fele. Nem, nem veletlenul, hanem direkt. Ha beut a krach, akkor szuksegallapotot hirdetnek ki es barmit megtehetnek, amit addig nem. Kozben a sajat vagyonukat szepen biztonsagba helyezik.
En igy latom a helyzetet. Uff!

egerészölyv 2012.01.04. 11:19:07

Ha máskor nem, ma a nemzetközi pénzpiac az öklével és alkarjával intett örök búcsút a hazaáruló Orbánnak. Úgyhogy most nem orrhangú szipákolásokra van szükség, hanem a továbbiak, a közeljövő gyors és hatékony végiggondolására. Kezdjük az utódlás kérdésével.
1. Valaki a Fideszből? De ki? Kár a gőzért - az események már legázolták ezt az opciót.
2. Vona vagy valaki más a malackaraj-rovat óljaiból? Hát gratulálnék is a magyar népnek, megemelt pörgekalappal.
3. A vérmarxistán sötétlő Andor László mint "szakértő"? Ekkor meg Barroso-nak gratulálok tiszta szívemből.
4. Gyurcsány? Ne röhögtessük egymást, kérem, kéreeem...

parttalan 2012.01.04. 11:21:08

"Az azonban továbbra is érdekelne, hol voltak ezek a demokráciát féltő emberek az MSZP-kormányok idején, amikor pl. a legdurvább titkosszolgálati visszaélések történtek. Stb."

Ezzel az utolsó mondattal sikerűlt helyére rakni a poszt mondanivalóját. Csak hogy ne maradjanak kételyek az olvasóban.

Dr.Betépett felhasználó 2012.01.04. 11:22:38

@Lacdelo: Picinyke:a jobbik nem vett részt a tüntetésen,figyejjé mán te.....

Borz50 2012.01.04. 11:22:40

„A Nagymező sarkán gyülekezik a Demokratikus Koalíció, a leghihetetlenebb és -hiteltelenebb politikai alakulat. Számomra érthetetlen, hogy hihet még bárki is Gyurcsány Ferencnek, de végül is, ezt nekik kell érteni, én így is teljes életet élek...”

Megjegyezem, mint magát Gyurcsány-pártinak legkevésbé sem valló olvasó:
A kommentelők sokszínű seregétől azt, hogy ennyi év után egyszer talán már abbahagyják a Gyurcsányozást, azt elvárni természetesen nem lehet. De attól, aki –viszonylag nagy munkát belefektetve- blogot ír, nos attól már elvárnám. Gyurcsány „bűnei” megítélésem szerint ugyanis korántsem egyszemélyes bűnök. Elkövetésükkor ott ált mellette, mögötte, ellenében (mindenki választhat) egy MSZP, SZDSZ, FIDESZ-KDNP, MIÉP, JOBBIK stb… vezérkar, tagság is. Dönteni ugyan neki kellett, de azért jelentős a szerepük a nem segítő, a nem jó irányban segítő, sőt őt nem ritkán utolérhetetlen tehetséggel és hatékonysággal gátló egyéneknek, (párt)szerveknek, szerveződéseknek is. Ez utóbbiakról miért nincs említés? Ők mind bűntelenek? A gyurcsányi hazugságról még annyit, hogy mióta a politika mint olyan létezik, a politikusok azóta hazudnak. A maiak is, és nem is csak éppenhogy. A Gyurcsányozáskor e mellékkörülményről sem lenne szabad megfeledkezni, és kéretik a hiteltelen és hasonló jelzőkkel mindenképpen óvatosabban bánni!

nu pagagyí 2012.01.04. 11:23:15

@Kara kán: Biztosan nem olvastad, hogy Pintér tábornok lánya volt az egyik szürke eminenciás, annyira hogy a Pintér cégek irodaházába fészkelték be magukat. Én is kíváncsi vagyok kinek csalt adót az Eclipse, a szokásos 10-10%, vagy teljes lenyúlás. Abban azért biztos vagyok, hogy a teljes igazságot nem fogjuk megismerni a Pintér/Polt/Handó-féle igazságszolgáltatás jóvoltából.

egerészölyv 2012.01.04. 11:27:13

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: csak nem vagy komolytalan? Bajnai ugyanúgy Gyurcsány-kreatúra, mint Dániel vagy Gréczy. Teljesen hitelvesztett.

Koky_ 2012.01.04. 11:32:19

@newtehen: Természetesen ok nélkül...

ezanevemeskesz (törölt) 2012.01.04. 11:32:20

@egerészölyv: édesmindegy ki, olyan ember kell(ene) elkúrt bóvliország élére aki képes megnyugtatni a kedélyeket, van hitele külföldön és nem egy falusi kisebbségi ripacs.

igényes 2012.01.04. 11:33:24

www.nepszava.hu/articles/article.php?id=506646

Ez a faszi vedel, mint egy állat! Pohár nélkül még nem láttam a bitangot!

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.01.04. 11:33:38

@egerészölyv: marmint az orban-propagandabol kiindulva.
a nemzetkozi velemenyek szerint az elmult 20 ev legjobbja volt bajnai.

mert egyetlen politikai part sem tudta maga ala gyurni.

egerészölyv 2012.01.04. 11:34:57

"Az azonban továbbra is érdekelne, hol voltak ezek a demokráciát féltő emberek az MSZP-kormányok idején, amikor pl. a legdurvább titkosszolgálati visszaélések történtek" - t.posztoló, a kérdés jó is és jogos is, megpróbálok választ adni, keresetlen szavakkal.
A választópolgárok, akár ide tódulnak, akár oda, BELESZARNAK egy bugyborékost a "demokráciába", ahogy a homokosok és a vert anyák sanyarú helyzetébe IS egyaránt, CSAK AZÉRT, mert nemes eszményeket olyanok mertek ajkukra emelni, mint a pénz híján szétposhadt SzDSz, Gyurcsány, Gréczy, Bartus és hasonló molluszkák. Attól, hogy "demokráciáért" bőg valaki, még se nem demokrata, se nem Kilián-körös a demokrácia előszobájában.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.01.04. 11:35:06

@igényes: persze, kajak alkoholista..

a palinkatorveny sajat kis meglepetese volt sajat maganak. egyfajta megvalasztasi ajandek.

egerészölyv 2012.01.04. 11:36:07

@ezanevemeskesz: de Bajnai túl hiteltelen erre a szerepre.

nu pagagyí 2012.01.04. 11:38:12

@egerészölyv: A népnek kell megmondania. Ezt úgy hívják választás. Nem hiszem, hogy valami újabb vezér lesz az utód, inkább egy többszínű koalíció, mindenki által elfogadott embere. Minden fontosabb csoportnak, akik nem akar a Fidesz által létrehozott büntetőtáborban éldegélni, létre kell hoznia a szervezeteit, hogy beleszólhasson a Fidesz utáni világ dolgaiba. Csak úgy lehet egy jobb világot teremteni, ha alulról építik újra.

egerészölyv 2012.01.04. 11:38:29

@igényes: lehetnél hangyányit igényesebb...

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.01.04. 11:40:03

@egerészölyv: nem, egyaltalan nem.

pillanatnyilag nemzetkozi porondon o a leghitelesebb magyar miniszterelnok.

Morbo, a megsemmisítő 2012.01.04. 11:40:28

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: ja az eus pénzek szétosztása is egy siker történet volt... Ráadásul az imf programját hajtották végre (amivel nincs baj), nade ezen kívül semmi pluszt nem csinált, fejlesztési miniszterként meg kész katasztrófa volt a tevékenysége.
Azokat a nemzetközi véleményeket meg linkeld már be ahol "az elmúlt 20 év legjobbjának" nevezik.

@egerészölyv: és Schiffer?

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.01.04. 11:40:58

@egerészölyv: eloszor legyen meg a sokszinu koalicio.

aztan majd a kovetkezo hidon atkelunk, ha odaertunk..

egerészölyv 2012.01.04. 11:41:20

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: hagyd már a picsába légy szíves a nemzetközi porondodat. Ilyen dumával (jegyezzük meg, óriási szerencsére) ember még nem nyert választást Magyarországon, és nem is fog.

Koky_ 2012.01.04. 11:41:26

@finom szaftos oldalas: Legjobb, hogy a Szíjjártó meg közli ennek kapcsán, hogy újságból tudták meg, hogy történtek döntések prémium osztásokról :D :D (majdnem szó szerint idéztem)

Lacdelo 2012.01.04. 11:42:58

@apanna:

Kosz a belinkelt videot. Jo latni, hogy mennyivel ertelmesebbek a 2012-es tuntetok a 2006-os vandal szelsojobboldali csurhevel szemben. Teljesen kulturaltak voltak.

Mig a jobbikos tuntetos linkemben a szelsojobboldali gyava, arceltakaros mocskok nyiltan zsidoznak, ciganyoznak, buziznak.

Gyavan beugralnak MSZP-s kepviselok koze, maszkosan es szidalmazzak oket. Gyavan csoportosan rarontanak LMP-s tuntetore es osszeverik. Adj' Isten, hogy ilyen gusztustalan, bargyu, utszeli emberek emberek ne keruljenek a sohase a hatalom kozelebe.

www.youtube.com/watch?v=Cybj5xYIDEU

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=FlP-84xQXis

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.01.04. 11:44:57

@egerészölyv: pedig ideje lenne mar ezel nyerni.

elnezve az elmult 20 ev merleget, a toibbi ut igencsak zivataros es sikertelen.

hááááát 2012.01.04. 11:45:14

Nem is sejtenéd hány olyan volt 2006-ban tűntetni, mint most.Akkor fasiszta voltam (Zsidó származásom ellenére), most kommunista zsidó vagyok. Lassan felveszem a rendszer ellensége nevet. :D
Ja és csak a gumilövedék kilővetőssel kapcsolatban. Ha tankal mész a rendőr ellen mit vársz, puszit?
Ha a rendőrtől azt várod tartsa be a törvényt, tartsd be te is és ne TASZ meg hasonlóktól várd, hogy megmentsék a segged.
:(

kormányzó 2012.01.04. 11:45:59

@pruitt igoe:
Sőt!
Aki 2006 előtt született.az NINCS!

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.01.04. 11:46:22

@Morbo, a megsemmisítő: hu.wikipedia.org/wiki/Bajnai_Gordon

egyebkent schiffer most eppen pont azt kepviseli, amire a legkevesbe van szukseg. rosszindulat, bosszugvagy es szethuzas.

Lacdelo 2012.01.04. 11:46:23

@egerészölyv:

Keresetlen szavakkal, te egy kibaszott idiota vagy (jobbik esetben, rosszabik esetben neonaci fereg), akit a Jobbik megvezetett.

Minden jobbikos hazaarulo es nemzetietlen!
Az Operahaz elotti atrocitasbol is lehet latni, hogy ilyen galad, szar embereket nem szabad a politika kozelebe se engedni.

Semmifele megoldasuk nincs a haza problemaira. Gazdasagrol, egeszsegugyrol, oktatasrol semmi koncepciojuk nincs. Ha ezekre a mocskos neonacikra szavazunk, akkor teljesen kiirjuk magunkat Europabol. Az EU, USA, IMF ellenunk fog fordulni, kulfoldi es belfoldi befektetok kifogjak vinni a maradek befekteteseiket. Az orszag tartosan BOVLI kategoriaba kerul es nem fogjuk tudni finanszirozni a piacrol, 20% fole none a munkanelkuliseg, nagymaerteku elszegenyedes, stb...

A Jobbik nem megoldas az orszag problemaira! Mindenki aki a Jobbikot tamogatja az Magyarorszag ellen tevekenykedik es tartos elszegenyedesehez jarul hozza.

A diktatorikus, inkompetens Fideszt csak demokratikus partok osszefogasaval lehet le valtani! Teljesen mindegy, hogy milyen partra szavaz az ember legyen az jobb vagy bal, amig az nem neonaci, inkompetens, antihuman Jobbik, vagy anti-demokratikus, inkompetens Fidesz.

Egy kis video, hogy milyen emberek a jobbikosok. Tenyleg valaki azt gondolja, hogy ilyen embereknek kellene vezetni az orszagot? :(

Link EIek · http://www.neklikkolj.blog.hu 2012.01.04. 11:48:36

Bubu azt uzeni hogy, inkabb mentel volna peknek

nu pagagyí 2012.01.04. 11:49:07

@egerészölyv: Bajnai egy szakértői kormányt vezetett, tisztességesen végezte a dolgát, biztosan sokan elfogadnák. A jövője azonban attól is függ, hogy a választásig milyen koalíció tud összeállni. Ha a Fideszből kiválnának például a csalódott demokrata érzelműek, akkor valószínűleg csökkennének Bajnai esélyei, mert őt alaptalanul, elsősorban politikusnak tekintik.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.01.04. 11:50:38

@Lacdelo: mondjuk igen..
en egeszen addig tudtam elkepzelni a jobbikot a nagy szep szines koalicio tagjakent, mig ki nem mentek a kis kocsogok ellentuntetni...

innentol semmik

orban szara az osszes vonatol a gardapincsiig.

mondjuk nem veletlen, hogy orban polgari korei alapitottak a jobbikot..

barbon 2012.01.04. 11:56:55

Jut eszembe,ha nincs köztársaság akkor január 1-től Schmitt Pál micsoda ?

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.01.04. 11:57:37

@Lacdelo: mondjuk a jobbik bebizonyitotta az ellentuntetesevel, hogy nincs helye a nagy szep szines koalicioban, inkabb a fidesz es orban gorillai.

kormányzó 2012.01.04. 12:04:56

@Lacdelo: "Minden Jobbikos hazaáruló..."
Ezt azért nem merném kijelenteni.
A Jereváni Rádió debrecen 32-i adásában elhangzott,hogy a Jobbik felszólította tagjait,szimpatizánsait a mocskos komcsi-zsidó Euró és CHF megtakarításaikból,vegyenek Magyar Álamkötvényeket,DE(!) kizárólag 3.1%-os hozamúakat!
Népmesék szintjén megerősítették,a Nevezettek,majdnem túljegyezték, a Kínai-Szaudi Kormányok által vásárolt mennyiséget.

A Vásárhelyi "Nimand"-nevű becsületalázóban,Lézer "Mert Megérdemlem" János tiszteletére,összehányták magukat az illusztris vendégek,amikor kiderült,a Polgi is Álomkötvényre cserélte fia,"Szépreményű Menyecskeváró", Sváchi betétjét.

Szóval,csak módjával gyalázkodni!

Lacdelo 2012.01.04. 12:18:36

@kormányzó:

:D.

Helyesbitek. Minden meggyozodeses jobbikos hazaarulo. Azok nem akik mar nem tudjak, hogy kinjukban hova szavazzanak es a butya megvezetett emberekre, akik azt hiszik hogy egy meg nacionalistabb, meg inkompetensebb Jobbik a megoldas Magyarorszag problemaira. :(

Lacdelo 2012.01.04. 12:20:33

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:

Antidemokrata, neonacikkal nem szabad osszefogni. Azzal csak a Fidesz malmara hajtanank a vizet. Orbant csak demokratikus partok tudjak levaltani hitelesen.

ob.szerver 2012.01.04. 12:20:37

"Ha a Fideszből kiválnának például a csalódott demokrata érzelműek..."

Olyan ott nincs. Nem csalódottak, hanem demokrata érzelműek.

don brada · http://www.sajatwebsite.hu/ 2012.01.04. 12:27:16

és hogy Orbán a királylépcsőn távozott? na az se semmi...

----
honlap olcsón: sajatwebsite.hu

Creatura 2012.01.04. 12:29:19

Nagyon szimpatikus blog.Szívesen keresnél én is pénzt azzal, hogy ostobaságokat írok a tüntetésről.Csak éppen nincsen hozzá gyomrom, de örülök neki,hogy van akinek ez nem probléma.

Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2012.01.04. 12:31:07

ki is alapitotta az ontevekeny pocskoroket?
ki lobogtatta a bencsik baratja "demokratanak" csufolt nyilaslapjat?
ki vitte ki a csocseleket az utcara es tuzelte oket az asztorianal, hogy aztan gyava nyuszikent elhuzzon, az embereket nem tajekoztatva, hogy a szomszedban mar megy a randalir?
a "vonatozo" focihuliganizmust ki boronalta ossze gyujtogato csocselekke?
kinek a kulonbejaratu TV-je aposztrofalta "forradalmaroknak" a kukagyujtogato nyilascsurhet?
kinek a partjaban ul witner maris, a tvszekhazat gfosztogato es felgyujto "hos ifjakat" elteto nyanya?

NEM VAGYUNK SZENILESEK! NEM FELEJTUNK!

a jobbik = amit a fidesz nem mert megtenni, hogy a kozepszavazoit ne veszitse el.

Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2012.01.04. 12:35:43

Es akinek eddig volt nemi remenye, hogy a jobbik alternativa a fidesszel szemben, az most lathatja:
osszeno, mi osszetartozik. A parlamentben a jobbik a fidesz kurvaja, az utcan a jobbik a fidesz verolegenye.
A jobbikkal SE lehet az orszagot kivezetni a szarbol.

Leonard Zelig 2012.01.04. 12:46:56

magyar és vörös zászlók. (Ez utóbbiakat hosszabb-rövidebb, de inkább hosszabb tartózkodásra küldeném Kim Dzsong Un elvtárshoz Észak-Koreába, vagy a hozzá képest már-már liberális elhajlónak számító Hu Csin-tao elvtárshoz, ott lengessék a vörös zászlójukat.)

Te ne küldözgessél senkit, te is csak egy senki vagy, itt csak Orbánvezér küldözgethet bárkit bárhová.
Esetleg állj be jó Orbánhuszárnak, akkor kapsz stallumot és selymes lódingot.

dr kíváncsivagyok 2012.01.04. 12:49:27

@Attilajukkaja: A Fidesz másfél év alatt többet hazudott , mit az MSZP 8 év alatt....minap is hallom Selmeczitől : az opera előtt tüntetők a régi MSZP - t akarják visszahozni ...ez hatalmas hazugság !
Viszont az MSZP nélkül nem lehet Orbánt elzavarni a picsába,...ez biztos !( De ugyanúgy szükség van az LMP - re , a DK - ra és az összes újonnan szerveződött mozgalomra !)

dr kíváncsivagyok 2012.01.04. 12:52:59

@VUVUZELLANÉNI: Es akinek eddig volt nemi remenye, hogy a jobbik alternativa a fidesszel szemben, az most lathatja:
osszeno, mi osszetartozik. A parlamentben a jobbik a fidesz kurvaja, az utcan a jobbik a fidesz verolegenye.
A jobbikkal SE lehet az orszagot kivezetni a szarbol.

A Fidesz másfél éve csepegteti a (Jobbiknak)kedvező lépéseket : Nácik kinevezése szinigazgatónak, -és egyáltalán, ez a nagy "nemzetieskedés" tetszik a jobbereknek . ezért nyalja a seggét Orbán a Jobbiknak...hogy felhasználja a demokráciát féltőkkel szemben !

dr kíváncsivagyok 2012.01.04. 12:55:18

@Borz50: „A Nagymező sarkán gyülekezik a Demokratikus Koalíció, a leghihetetlenebb és -hiteltelenebb politikai alakulat. Számomra érthetetlen, hogy hihet még bárki is Gyurcsány Ferencnek, de végül is, ezt nekik kell érteni, én így is teljes életet élek...”

Én meg úgy gondolom , hogy a Jobbik kivételével minden Demokratikus erőre szükség van !
Az orbánista , fideszgyík agymosást abba kéne hagyni Gyurcsány ellen !

becike4 2012.01.04. 13:10:02

Sok dologban egyetértek a demonstrálókkal,de szívet melengetö pillanat volt,amikor a két szubalkoholistát /Szanyi,Szekeres/ húsz centiről pofán köpték.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.01.04. 13:13:40

@becike4: mi meg legalabb tudjuk ami eddig kerdeses volt:

a jobbik a fidesz pitbullja.

azaz ugyanugy ellenseg, mint a fidesz.

Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2012.01.04. 13:19:23

Mar latom, az elkovetkezo tunteteseken nem koll a rendoroknek szemeket kiloni, megteszik majd azt a szeljobbos allatok, a pinter meg levezenyli, hogyan is kell vallrenditve odebballnia a yardnak, lehetoleg becsukott szemmel, hogy ne is lassak, hogyan gyepalja a jobbik a demokraciaert tuntetoket.
Jol ki van ez talalva.

Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2012.01.04. 13:23:15

Tegnap neztem az egyenes beszedet.... elszomorito volt, hogy egyesek meg most is valamifele csodaban hisznek: majd 2014ben igy, meg ugy levaltjuk a fideszt...

kozben meg:
"Külföldi címlapokon a forintzuhanás
A Financial Times szerint közös uniós és amerikai szankciók kellenének, hogy észhez térjen Budapest."

2014-re lehuztak minket a wc-n.
Nincs ideje ennek az orszagnak a teszetoszasagra. lepni kell, mielott mindenunk odavan.

pjm 2012.01.04. 13:25:35

Akkor most lehet választani: Bajnai, vagy Bajnai...
Szolidaritás alapon, de nem a sikkasztásokkal és korrupcióval. Na ez nem lesz Mo-on soha, mert nekünk az "ügyesek és mutyisok" a szimpatikusak. Megérdemlitek kétharmad!!!

Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2012.01.04. 13:27:32

@kíváncsivagyok: ezert se ertem, minek kell meg tortennie ahhoz, hogy az LMP, DK, MSZP, civilek, szakszervezetek belassak, felre koll tenni az egyeni erdekeket es a nezetkulonbsegeket. Amikor jon az ar, es szakadni latszik a part, akkor vallvetve kene zsakolni a homokot, es nem egymast basztatni, hogy milyen szinu lapatja van.

2012.01.04. 13:30:06

@newtehen:
Ne izgulj, Orbán nem gumilövedékkel fog a tömegbe lövetni.

Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2012.01.04. 13:30:53

@pjm: NEM!
nem erdemlik meg.
az ami most jon, azt nem.
attol, hogy pl a szomszedom a fideszre szavazott, nem kivanom neki, hogy ehezzen a gyereke, uljon a sotetben, aram es gaz nelkul varva a kilakoltatobiztost, es kozben rettegjen, hogy az utcan tunteto fia epsegben haza jon-e, vagy valamelyik szeljobbos allat fejbecsapta egy vascsovel.

2012.01.04. 13:31:01

@pjm:
Énisaszondom hogy Bajnai kell ide. De leginkább Bokros. Na akkor megnyugodna mindenki.

parttalan 2012.01.04. 13:33:27

@VUVUZELLANÉNI: Per pillanat az LMP-nek vannak egyéni érdekei. Ő játsza a kívűlállósdít, mintha az antigyurcsányizmus és az "elmúltnyóccévezés" még hozhatna érzékelhető politikai hasznot. Sajnos képtelen felülemelkedni rajtuk.

Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2012.01.04. 13:34:45

@vágtázó halottkém: realitas: elfogyott a zseton, es senkitol nem varhatunk segitseget ehhez az unortodox bohockodashoz:
eredmeny: allamcsod belathato idon belul.
kovetkezmeny: teljes kaosz, elszegenyedes.
kiut: jobb ma egy megszoritas, egy kisebb nyugdij vagy kozalkalmazotti fizetes (ha tudom, hogy nem a haveroknak megy a zseton), mint holnap a teljes kilatastalansag, nulla fizetessel, nulla nyugdijjal, es munkalehetoseg nelkul.

Lacdelo 2012.01.04. 13:39:10

@vágtázó halottkém:

"Énisaszondom hogy Bajnai kell ide. De leginkább Bokros. Na akkor megnyugodna mindenki."

En biztos megnyugodnek barmelyikuk kormanyozna. :)

A penzpiacok, a vallalatok, bel es kulfoldki befektetok, EU, IMF es a polgarok 80%-a mind megnyugodna es Magyarorszag talpraallhatna.

Fideszes es jobbikos csurhe biztos razna az oklet, tuntetgetnenek, de egy ido utan megnyugodnanak latvan, hogy Magyarorszagnak lathatoan jobb lett a nemzeti, nacionalista, dilettans Fidesz es Jobbik nelkul.

Szep is az almodozas. :)

Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2012.01.04. 13:42:01

@parttalan: ezert kell AZONNAL az ellenzeki kerekasztal. Nem holnap, nem egy het mulva, nem majd "targyalunk, meg megbeszelunk", hanem most. rogton.
Onmegtartoztatas mind a harom resztvevo partnak, es vezetoinek. Ez az egyeduli alternativa. Valamint ha osszeall a kep, akkor kivalasztani azokat a partonfeluli arcokat, amelyek moge fel lehet sorakozni. Legyen az bokros, bajnai, majtenyi, oszko...

Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2012.01.04. 13:45:11

Soha nem volt még ilyen gyenge a forint

A nemzetközi bírálatok ellenére elfogadott jegybanktörvény és az IMF-tárgyalások körüli bizonytalanság okozhatta a gyengülést.
Túllépte a 320 forintot az euró
Csúcsra ugrott a magyar államcsőd esélye

Lacdelo 2012.01.04. 13:45:18

@parttalan:

Az LMP-nek ez az anti-gyurcsanyozo/MSZP-s politikaja nekem nagyon tetszik. En rajuk szavaztam az elozo valasztason, de ha nem razzak meg magukat es nem lesznek hajlandoak az MSZP-vel, DK-val es mas partokkal kiegyezni, akkor en biztos nem fogok rajuk szavazni megegyszer. Ebben a politikai legkorben nincs ertelme a szethuzasnak. Ezzel csak a Jobbikot es a Fideszt erositik. A regi serelmeken felul kell emelkedni es csak osszefogassal lehet ezt a diktatorikus, BOVLI kormanyt levaltani.

LEHET MAS A POLITIKA, mint folyamatosan a multba mutogatni?
Ha lehet, akkor meg tudnak egyezni a tobbi demokratikus parttal. Hanem mennek a sullyesztobe, kar lenne ertuk. :(

Halál Bika 2012.01.04. 13:56:49

"hol voltak ezek a demokráciát féltő emberek az MSZP-kormányok idején"

Hol voltak a hétfői tűntetők amikor a Don Kanyarban halomra ölték katonáink?
He???
Hol voltak a Mohácsi vésznél? He?

Én gecire leszarom mi volt az elmútnyócévben.
Az sem tetszett, de hagyjuk már. Nincs kedvem elemezni hogy hány százalékkal volt szarabb Gyurcsány mint Orbán vagy vica versa.

Egy biztos: ami most van, az szar. Szakad a forint, rekordon az euró, a benzin. Mindemellett lett egy új alkotmány ami már penészes mielőtt kinyomtatják (szent korona, röhögnöm kell!!! most ez azt jelenti hogy az állam elismeri a szentek csodatételeit, vagy mi?).

Jobboldali kormány, mi? Államosít. Kösz, nem kell Orbán, igazi jobboldali kormány kell, normális gazdaságpolitikával. Aki nem veszik össze az egész világgal.

Felébredhetnének már, hogy Kína, Kuba és Észak-Korea kivételével már mindenki figyelmeztette őket, de mint a rossztanuló, csak azt hajtogatják hogy "AZÉÉR KAPTAM EGYEST MERT TANÁRBÁCSI PIKKEL RÁM".

Ja, meg nem ártana egy normális álamfő is (tőlem lehetne Sólyom is, csak legyen *agya*).

Frizuravarjú 2012.01.04. 13:58:35

Már a régi "széljobbosnácifasiszták" is megmondták, hogy nem szabad az EU-ba belépni. Sokkal több pénzt lapátoltunk be mint ki és közben ráment az iparunk és mezőgazdaságunk.
Azt gondolta a sok lobotómiát átélt közgázszívó, hogy a 2897. irodaházból meg fogunk élni?
Gondolkozni kellett volna nem beszopni a zsidó faszt!

A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2012.01.04. 13:58:54

Magyarok, 320 ft az euró !!!

Mit mond erre jól fizetett Szargyártó Péter diktátori szófosó és a jóból szánalmas lett jól fizetett Giró Szász hantázó helyett a

buta, rusnya, mindenhez de semmihez értő, szánalmas, ratyi "szőke nő", vészszóvivő S. Gabriella?

Emberek, azonnal lépni kell még lehet, mert tragédia fenyeget az orbáni ámokfutás miatt.

Bóvli Orbán takarodj, tényleg szépen kérlek!

Halál Bika 2012.01.04. 14:08:21

Navracsics nyilatkozott a gyenge forintról:

"A kormány a felelős a 300 forintos euróért

A kormány képtelen kezelni az egyre súlyosbodó válságot. Ezt láthatjuk a 300 forintos euróban és a 22 ezer munkahely megszűnésében is - hangzott el Navracsics Tibor sajtótájékoztatóján.
2009. február 3., 13:39"

www.fidesz.hu/index.php?Cikk=128212

Attilajukkaja 2012.01.04. 14:14:30

@kíváncsivagyok:
"az MSZP nélkül nem lehet Orbánt elzavarni a picsába"
Szerintem az MSZP-vel sem. Arra utaltam, hogy Orbanek nagyon firnyakosan es ovatosan, de kovetkezetesen adagoljak be a nepnek az allamcsodot (amit mar ok is elkerulhetetlennek latnak). A kommunikaciojuk folyamatosan azt sugalja, hogy az be fog kovetkezni, de nem az o hibajukbol, hanem az elmultnyocevbol kifolyolag. Az allamcsod pedig nekik fog kedvezni. Ok mar kimenekitettek a sajat vagyonukat, aztan direkt allamcsodbe kormanyozzak az orszagot. Onnan kihirdethetik a szuksegallapotot, ami a megmaradt torvenyek alol is felmentest biztosit nekik. Szabad kezet kapnak es azt csinalhatnak, amit akarnak. Akkor mar az EU is csak a fejet fogja es esze agaba sem lesz belepofazni egy ilyen zsongo mehkas eletebe.
Lehet, hogy elmebeteg paranoias vagyok,...de en mar valahol ettol felek.

Balbágy 2012.01.04. 14:16:53

@apanna: Amikor neked kedvező ítélet születik, akkor is legyen fideszes a bíróság ügyészség. (ami persze soha nem volt az).
Ha pedig mégis, akkor Gyurcsányék alatt az mszp kezében volt minden...

Az Ügyészség Gyurcsány kezében? Sőt, az Alkotmánybíróság is nem? A zsebiben.
Baloldali tudatlanság? Ez jó duma.

Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2012.01.04. 14:18:34

@Frizuravarjú: kisnyilaskam, bekaphatod a szalasi osszes faszat, attol nem lesz itt elenkulo gazdasag. Sajnos szalasi tul keves hitelintezmenyt uzemeltet, es igy aztan ha tul akarod elni ami jon, akkor jobban jarsz, ha az altalad emlegetett zsidofaszra fanyalodsz.
Ez van pajtas.

Attilajukkaja 2012.01.04. 14:19:17

@Halál Bika:
Nagyon indulatos vagy, de baromira megertelek! En is hasonloan erzek. Igaz, nem tudom, mit ertesz jobboldali kormany alatt. Szamomra ezek a fogalmak mar annyira zavarosak, hogy nem is tudnek egy igazan jobboldali kormanyt felmutatni. Illetve azok kozott is annyi fele van! De hogy Orbanek nem a halado szellemu jobbot kepviselik, az tuti!

Frizuravarjú 2012.01.04. 14:19:55

@VUVUZELLANÉNI: Az neked való, kóser disznó!
Ez van pajtás.

Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2012.01.04. 14:21:46

@Frizuravarjú: aham kisnyilas, te csak tudod. Mond csak! Jo volt randalirozni megest az utcan? Embereket vegzalni? Hat kukat gyujtogattal-e jomagyar hazafy modra? Nem? Na majd legkozelebb!!!

Parajpuding 2012.01.04. 14:22:33

A patkányok beosontak, utána meg kiosontak. Hol van már a nagymellényű lózungszóró vezér? Sehol. Elfogynak szép lassan azok a helyek, ahol még biztonságban érezheti magukat. De ennél várhatóan csak rosszabb lesz a helyzet, a TEK legfeljebb csak parádézásra lesz jó az egyre nagyobb tömeggel szemben.

Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2012.01.04. 14:22:55

a parlamentben a jobbik a fidesz kurvaja, az utcan meg a pitbullja.
leszerepeltek a kisnyilasok.

Szakértő? az nem volt 2012.01.04. 14:25:05

Orbán Viktor = borderline (valaki, könyörgöm, gyógyítsa meg!!!)

Frizuravarjú 2012.01.04. 14:27:22

@VUVUZELLANÉNI: Ne szívjál többet, agyatlan mert kicsinálod a töppedt szivacsot a koponyádban!
Egyszerűbb, ha simán felkötöd magad, mindenki jobban jár. bolgárgyuri is kibírja valahogy, hogy egyel csökkent törzsszurkolóinak száma.
Fasiszta haverjaid hány gyereket öltek ma meg izraelben? Megvan a kvóta?
Hány országot fenyítettek be és terrorizálnak a gazdasági válsággal, tőzsdékkel, holoiparral?
Büdös féreg fasiszták vagytok!

Balbágy 2012.01.04. 14:29:53

@Frizuravarjú: Szerintem ne ugass, mert a szádracsap egy szakállas bácsi. Patkány.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.01.04. 14:30:25

@Frizuravarjú: nem, nem csak beszelek.

tudom, hogy a fidesz es ajobbik ellenseg. tehat eszerint kell eljarni veluk szemben:-)

Frizuravarjú 2012.01.04. 14:31:05

@Balbágy: Téged ki kérdezett, féreg?

Térházy (törölt) 2012.01.04. 14:32:57

"A Nagymező sarkán gyülekezik a Demokratikus Koalíció, a leghihetetlenebb és -hiteltelenebb politikai alakulat. Számomra érthetetlen, hogy hihet még bárki is Gyurcsány Ferencnek, de végül is, ezt nekik kell érteni, én így is teljes életet élek..."

És ezt egy állítólagos "újságíró" írta. Aki nem nagyon tudni hol él, de a legvalószínűbben Orbán Viktor seggében. Akkor valami konkrétum ehhez a webszolga.hu/valasztas/ oldalról, ahol a legutóbbi szavazatzárás óta speciel alaposan megnehezítették a szavazást:

"A szavazás állása:
MSZP: 580 szavazat - 5.21%
Fidesz: 1646 szavazat - 14.79%
LMP: 93 szavazat - 0.84%
Jobbik: 708 szavazat - 6.36%
SZDSZ: 94 szavazat - 0.84%
Jólét és Szabadság: 18 szavazat - 0.16%
Demokratikus Koalíció: 7433 szavazat - 66.80%
Munkáspárt 2006: 57 szavazat - 0.51%
Zöld Baloldal: 29 szavazat - 0.26%
Nem mennék el szavazni: 470 szavazat - 4.22%
Összesen: 11128 szavazat

A szavazás nem reprezentatív felmérés, nem időben, hanem 100.000 szavazatnál indítjuk újra."

Szokás ezekre a számokra azzal reagálni, hogy a Gyurcsány-hívek töltik fel őket. Ami legalábbis fölöttébb idióta reakció, mert hiszen éppen erről szól egy szavazás.

Szeretnék érdeklődni, a többi párt hívei, akik ugyanilyen vadul szavazhatnának, miért nem teszik ezt?

Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2012.01.04. 14:38:57

@Frizuravarjú: ime a jobbik elkepzelese a 320 Ft feletti arfolyam kikuszobolesere, a csodkockazat csokkentesere, es a magyar gazdasag elenkitesere. Aki meg nem tudta, a zsidozassal minden orvosolhato. Hat az allamcsod ellen is.

Orban viktor segglyukabol kandikalva kajabaljak, nem a langymeleg kuckot ado gazdi a hiibas, hanem azok a rohadt zsidok!.

Csak hogy ha meg valakinek akad nemi ketelye a jobbikot illetoleg, olvasgasson frizuravarjut.

Attilajukkaja 2012.01.04. 14:41:11

@Térházy:
"Szeretnék érdeklődni, a többi párt hívei, akik ugyanilyen vadul szavazhatnának, miért nem teszik ezt?"
En pl. azert nem, mert senki nem kerdezett. Amugy sem szoktam vadul szavazni, csak ugy komotosan, a magam modjan :o)
Azert koszonom az infot!

belekotty 2012.01.04. 14:41:48

@egerészölyv: Te meg védett állat vagy, és 2012 az egerészölyv éve. Ezért elnézőek leszünk veled. :-))

Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2012.01.04. 14:42:11

mondjuk arra kivancsui vagyok, hany bazispontot er egy izraelben legyilkolt gyermek felemlegetese a csodkovkazati felar szamitasakor...

belekotty 2012.01.04. 14:42:26

@Frizuravarjú: Akad olyan megszólalásod amiben nem zsidózól?

Arbet 2012.01.04. 14:43:11

@Térházy: Ebből is látszik, hogy mennyi értelmetlen síkhülye van aki még bízik is bármelyik pártban. Mind ki lett próbálva, mindnek szaríze volt. Szarnak a lapáton a helye. Gyurcsánnyal, Orbánnal, Bajnaival, Schmitttt Pálllal együtt.

Cinkes 2012.01.04. 14:48:01

Na látom megvan a hangulat... ezúton is kívánok jó kurva anyátokat minden kommunikálni nem tudó kommentelőnek

Attilajukkaja 2012.01.04. 14:51:10

@Cinkes:
Kedves Cinkes!
Neked is hasonlo szepeket es boldog, peldamutato uj evet kivanok!
Egy kommentelo

Cinkes 2012.01.04. 14:52:46

@Frizuravarjú: én is inkább az echo tv-hez meg a barikádhoz mennék ha pl kirabolnák a házamat, a rendőrség eszembe sem jutna

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.01.04. 14:55:09

hú mennyi mszp/szdsz szavazó bérkommentelő van :x

Frizuravarjú 2012.01.04. 14:55:28

@Cinkes: Buta a vagy, a rendőrség megvéd! :))))))))))))))))))

De most már végre lelőheted a rühest, ha rádront a házadban:

kuruc.info/r/2/90284/

Démonmac1 2012.01.04. 14:57:36

A cikkiró kedvvért: DK párti vagyok, egyészen pontosan GYF vonala.
viszont ha kint voltál akkor tudhatod, mert bemondták, hogy OV alagúton közlekedett "mint valami patkány".
" és Orbán Viktort nem láttam bemenni a főbejáraton" no azért nem láttad.

Démonmac1 2012.01.04. 15:01:32

@Frizuravarjú: Náci oldalakra nem kattintok, úgyhogy feldughatod magadnak a barikádoddal együtt:)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.01.04. 15:01:41

@Frizuravarjú: mindig ezek a kamumartirok...

minek generaltok okokat? egyszeruen vagkjatok pofan minket, mert civilizaltalan csurhe vagytok es kesz. nem kell kamumartirokkal kamuindokokat generalni. gerinctelen banda:-)

Balbágy 2012.01.04. 15:02:22

@Frizuravarjú: Én kérdezlek téged. Nagy - e a pofád, műmagyarkám?

Attilajukkaja 2012.01.04. 15:02:59

@Cinkes:
"akinek nem inge... "
OK! Ertettem.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.01.04. 15:04:52

akkor sok sikert 2014-ben elvtársak

egyébként pontosan kire fogtok szavazni?
MSZ(m)P vs. szabad Demokraták Koalíciója (szövetsége)?

Frizuravarjú 2012.01.04. 15:05:11

@Balbágy: @az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: @Démonmac1: Szégyen amit csináltok, de már nem sokáig.

Megmomdtam: futás lesz hamarosan!

Ronda Kondás 2012.01.04. 15:05:37

Akkor most a 320 Ft-os euro mellé, küldeném minden -még megaradt- Fidesz szimpatizánsnak szeretettel, pártunk és kormányunk, bűnbánó üzenetét:

www.fidesz.hu/index.php?Cikk=128212

Démonmac1 2012.01.04. 15:09:26

@Frizuravarjú:
Ha abban a tömegben te el tudsz futni, akkor furán fogok nézni:)
de én nem bántanálak, kivéve ha erőszakoskodol, akkor viszont dulván a paldóla le.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.01.04. 15:12:11

@Frizuravarjú: nem azert tanulatam verekedni 25 evig, hogy en fussak, kicsirigo..:-)

en meghuzom a vonalat, hogy ne tovabb. aztan te meg csinalsz amit akarsz. szaladsz, setalsz, nezelodsz. ami tetszik. vagy a vonalon is belephetsz. csak azt nem javaslom:-)

pjm 2012.01.04. 15:14:23

@VUVUZELLANÉNI: sajna én azt mondom, hogycsak egy kicsit üljön a sötétben, és gondolkodjon, mert különben hiába magyarázol neki. A zorbán kezét meg csak csókolgassák. Azt nem mondom, hogy ezelőtt jobb volt, de a étbiztonság nagyobb lehetett. persze az agyonajnározott antalljózsi is megérne egy misét, mert a rablás akkor kezdődött igazán, azután csak folytatták, mintegy vérszemet kapva. Balkán ez, semmi más, és igenis megérdemlik...megérdemeljük. Aki meg kommunistázik, egyszer, de csak egyszer olvassa el a kommunista kiáltványt!!!

Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2012.01.04. 15:15:35

@wmiki: rosstul dobtad ki a csirkecsontokat taltoskam! ha nem okulnak az orbanisztanok es a zazrivecbanda tagjai a helyzetbol, es nem teszik lehetove a demokratikus uton torteno elzavarasuk, akkor valasztanak majd hogy 30 ev borton, vagy akasztas.

Balbágy 2012.01.04. 15:15:48

@Frizuravarjú: Jó, csak kergess már meg végre, mert ez így elég gyermeteg, nem gondolod, mein Freund?

Démonmac1 2012.01.04. 15:16:31

@wmiki: Ha engem kérdezel, az elvtásazást nyugodtan elhagyhatod, felesleges idejétmúlt politikai maszlag:) Jobboldalhoz köthető pártok közül bármelyik teljeséggel kizárva, a Mesterházy féle csődtömeg szintúgy, úgyhogy itt: Dk illetve valami útközben szerveződő új arcokból álló mozgalom (olyan, aki nem akarja megmondani, hogy miért jobb a világoskékeknek, mint a sötétzöldeknek) és politikailag még "tiszta"

pjm 2012.01.04. 15:17:49

@wmiki: egyszer, de csak egyszer, úgy kíváncsiságból el kellene olvasnod a kommunista kiáltványt, de tényleg csak azért, hogy különbséget tudjál tenni az álkommunista harácsoló banda és az eszme kööztt, mind ahogyan különbséget teszünk a mai katolikusok és a délamerikai indiánokat kiírtó és spanyol inkvizíciót üzemeltető katolikusok kööztt is. Csak egyszer...

Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2012.01.04. 15:19:30

@pjm: ahhoz olvasni is tudni kene. de hat ha csak a rovasiras megy neki, oszt azzal nem lett kinyomtatva az a kialtvany.... :)

Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2012.01.04. 15:23:54

@belekotty: semmi... a kocsmaban majd a haverokkal zsidoznak egy hazafyast, oszt el van boronalva :)

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.01.04. 15:23:58

világos beszéd, egy szavazata a DK-nak már van...

de attól tartok, ebből nem lesz 2/3-ad... :((
de még 1/10-ed sem... :x

pjm 2012.01.04. 15:24:08

@VUVUZELLANÉNI: pedig meg van kínaiul is:-)
Vagy azoknak nem vörös a fenekük, hogy nyalni lehessen?

belekotty 2012.01.04. 15:24:27

@Cinkes: "ezúton is kívánok jó kurva anyátokat minden kommunikálni nem tudó kommentelőnek " - Ez ám a kommunikációs bravúr! :-))

belekotty 2012.01.04. 15:26:04

@VUVUZELLANÉNI: Ja hogy úgy? Azt hittem lejön MMA edzésre az Ábel vezeték nevű haveromnak zsidózni.

pjm 2012.01.04. 15:26:15

@wmiki: nem kell ilyen kicsit álmodni... A kedves vezető megmondta, hogy merjünk nagyot álmodni. Arra nem tett célzást, hogy azután sajna fel kell ébredni...

Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2012.01.04. 15:26:32

@wmiki: remenykedj, hogy legyen. Jobb egy kormanyvaltas a szavazofulkekben, mint egy kormany elzavarasa az utcan.
Orban helyeben gyorsba' atgondolnam ezt. lehet egy szep napon nem lesz hatso bejarat. Ha bekoszon az allamcsod, azt mar nem lehet lenyomni az emberek torkan eeeemuuutnyooocevezessel.

Zaklatott Ablakos 2012.01.04. 15:27:15

@Frizuravarjú:

Hova fogtok futni?

Mi nem akarjuk ám azt, hogy elfussatok, csak viselkedjetek rendesen és akkor jól megleszünk. Más választásotok úgyse nagyon lesz. Vagy megszoksz, vagy megszöksz, de itt nem lesz fasiszta diktatúra, ahhoz jobb ha hozzászoksz. Szóval élvezd ki az utolsó perceket, mert a Magyar Köztársaságnak nem lesz többet hasonló felfogású kúrmánya mint a mostani, arról biztosíthatlak.

pjm 2012.01.04. 15:28:39

@pjm: ja és lesz kettő harmad, vagy egyszerűen azt mondják, hogy alkotmányellenes az alkotmány és máris el lehet felejteni. Lehet még, hogy kormányellenes a kormány...

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.01.04. 15:28:53

ja már gyerekek

most komolyan...
mindenkit tudja, hogy ti, akik liberálisnak hazudjátok magatokat semmilyen életképes alternatívát nem tudtok nyújtani, csak meséket kitalálni, és hazudozni reggel, délben, meg este

belekotty 2012.01.04. 15:32:02

@wmiki: Szerinted az államcsődnél nincs jobb alternatíva?

Démonmac1 2012.01.04. 15:32:40

@wmiki: "mindenkit tudja, hogy ti, akik liberálisnak hazudjátok magatokat semmilyen életképes alternatívát nem tudtok nyújtani, csak meséket kitalálni, és hazudozni reggel, délben, meg este"

Ácsi, én nem vagyok liberális:) Azért azt vedd észre, hogy az egyik megmondta az igazat, a másik nem képes megmondani az igazat, aztán az euró is hol tart. Vagy a gazdaság.. pedig annyi minden lett ígérve.
Végülis lehet az azori szigeteken is helyi témáról beszélgetni állampénzből.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.01.04. 15:32:59

szerintem ha az elvtársaitok vezetnének az országot, ők sem húznák ki a gödörből...

főleg, mert ők tették bele :x

belekotty 2012.01.04. 15:33:12

@pjm: Ezt már mondogatják, mert hogy négyötödös törvényeket módosítottak.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2012.01.04. 15:33:23

@wmiki: ennel minden mas alternativa eletkepesebb.

a jelenlegi a leheto legrosszabb. a kadar rendszer vegnapjaira hajaz, csak kadarral szemben, aki egy megtort oregemeber volt orban egy agressziv pszichopata.

Cinkes 2012.01.04. 15:34:28

@belekotty: inge, nem inge, görbetükör stb.

belekotty 2012.01.04. 15:34:33

@wmiki: De lehet hogy ők nem fejest ugranának bele. Mennyi is az euró árfolyam?

belekotty 2012.01.04. 15:35:21

@Cinkes: Aki másnak etyepetye, maga bele potty.

Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2012.01.04. 15:35:46

egyszeruen kiirnak egy nepszavazast arrol, hogy ezt a kifestokonyvet kukazzuk-e, vagy sem. Mivel a kerdes arra hivatott, hogy megallapitsa, a jelenlegi alkotmany huen tukrozi-e a magyar poplgarok akaratat, igy annak rendelkezesei nem relevansak a nepszavazas korlatozasara. Aztan lehet hatalyba leptetni a regit, es az alapjan alkotmanyossagi alapon elmeszelni az osszes fideszes baromsagot.
Jah, es az osszes fideszes alkotmanybiro haza ele permanens tuntetest, amig le nem mondanak.

Zaklatott Ablakos 2012.01.04. 15:36:23

@Kara kán:

Gondolom az már elkerülte a kis figyelmedet, hogy az Eclipse Pintér "volt" cégének a székházában működött és véletlenül Pintér lánya volt a projektvezetőjük, az Eclipse ügyben meggyanusítótt NKH-s vezető pedig Pintér minisztériumánál kapott államtitkári állást.

És persze abban sincs semmi gyanús, hogy a Pintér "volt" cége a kományváltás óta sorban "nyeri el" az állami cégek védelmét, amiben már olyan sikeres lett, hogy több közbeszerzésen más cégek már el se indultak rajtuk kívűl.

Szar dolog lehet, ha valaki csak az egyik szemére lát, a másikra meg totál vak.

Arbet 2012.01.04. 15:36:25

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Milyen más alternatíváról beszélsz? Egy alternatíva van. Egész politikai rendszert lapátra.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.01.04. 15:36:35

feltételezések... :x

meg kitalált történetek...
persze nem hibáztatlak titeket, hiszen ti, "értelmiségi"ek eleve álomvilágban éltek...

Démonmac1 2012.01.04. 15:38:05

@wmiki: "ha az elvtársaitok vezetnének az országot, ők sem húznák ki a gödörből...

főleg, mert ők tették bele :x"
Nem egészen, azt azért ne gondold (ó ne), hogy a most száguldozó gyorsnaszád kormányosa nem csinált elementáris ökörséget, MOL visszavásárlás, Malév visszavásárlás, nyugdíjpénztár államosítás, bankadó stb satöbbi...
Anno azért nem kellett az IMF előtt térdepelni...

Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2012.01.04. 15:39:06

@wmiki: jah, alomvilagban. te, a taltos, meg harom labbal alsz a realitas talajan, mint egy hokedli :)

Dr.Dr. VUVUZELLANÉNI okleveles tengerimalac hentes 2012.01.04. 15:40:46

@Arbet: erre most nincs ido pajtas.
mire kinevelsz egy uj generaciot, addigra orbanek elkotyavetyelik a hazat.

Arbet 2012.01.04. 15:50:06

@VUVUZELLANÉNI: Pfff.. elment az a hajó már, hogy jobbra ballra ugráljunk. Visszafelé felesleges menni csak előre. Nem kinevelni kell egy új generációt.. az a komcsi rendszerben működött. Váltani kell demokrata tisztességes szakértői kormányra. Van az országban a versenyszférában civil életben akivel le lehet cserélni az egész politikai rendszert. 200 ember kell. Aztán utánuk az özönvíz, elmossa a régi szarkupacot politikástul, állami szférástul.

Attilajukkaja 2012.01.04. 15:55:16

@wmiki:
"főleg, mert ők tették bele"
Es ebbol minden elvtars annak idejen kivette a maga reszet. Orban elvtars is.

egerészölyv 2012.01.04. 15:55:36

@belekotty: Orbán minden hazaárulása, Réthelyi minden töketlenkedése sem jogosít fel arra téged, hogy nyomorult demagóg légy. NEM 4/5-ös törvények alapján döntött 2/3, hanem 2/3-dal MEGSZÜNTETHETŐ 4/5-ös törvényeket törölt el. Panaszokat benyújtani az egerek dúlta kihalt SZDSZ-irodákba, ahol ezt a paraszt választási-törvénykezési-házszabályi baromságot összekotyvasztották.

A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2012.01.04. 15:57:14

Magyarok, 320 ft az euró !!!

Mit mond erre jól fizetett Szargyártó Péter diktátori szófosó és a jóból szánalmas lett jól fizetett Giró Szász hantázó helyett a

buta, rusnya, mindenhez de semmihez értő, szánalmas, ratyi "szőke nő", vészszóvivő S. Gabriella?

Emberek, azonnal lépni kell még lehet, mert tragédia fenyeget az orbáni ámokfutás miatt.

Közutálti rangsor a fidesz és seggnyalói bandában:

1, - Lázár szarJankó
2, - Szíjj ártó seggszáj Péter
3, - Orbán bóvli Viktor
4, - Selmeczi buta szőke Gabriella
5, - Balsai sunyi szivárogtató István
6, - Dájcsfürj hányinger Tamás
7, - Kerényi nulla Imre
8, - Bayer tapló Zsót
9, - Semjén nyaló Zsolt
10,- Taplós leverem a szemüveged Pista

egerészölyv 2012.01.04. 16:10:42

@Selmeczi a buta, rusnya szőke nő!: látod-látod, ha nem ilyen extrudált trágya habzana ki az orcád lyukain, akkor még lenne is valami pozitív hatása is annak, amit mondasz. Így a harsány röfögésedbe belefulladt a mondanivaló.

belekotty 2012.01.04. 16:14:06

@egerészölyv: "NEM 4/5-ös törvények alapján döntött 2/3, hanem 2/3-dal MEGSZÜNTETHETŐ 4/5-ös törvényeket törölt el. " - Itt a jogi gond. :-))

Attilajukkaja 2012.01.04. 16:21:26

@Selmeczi a buta, rusnya szőke nő!:

"Emberek, azonnal lépni kell még lehet, mert tragédia fenyeget az orbáni ámokfutás miatt."
OK! Es megis mit?

becike4 2012.01.04. 16:38:57

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Magyarország ellensége valóban a Fidesz,a Jobbik,valamint az MSZP,aki eladósította ,majd szétlopta az országot,a KDNP,mely választásokon a hibahatáron belüli /1,3%/ eredménnyel bekerülhetett a parlamentbe,és a kis hormonzavaros seggéből futhat ámokot.az SZDSZ,mely elárulta a "rendszerváltást"és szétlopta az országot,az MDF,mely lepaktált a komcsikkal a hatalomért,a Kisgazda Párt,mely visszalépésével hatalomra segítette a kis gonosz törpét,de a legfőbb ellenség mi vagyunk,mert négyévente bizalmat szavazunk valamelyik hazug,tolvaj,cinikus bagázsnak,ahelyett,hogy szétzavarnánk ezeket a tetveket.Hát ez itt a baj.

Attilajukkaja 2012.01.04. 16:43:45

@becike4:
"a legfőbb ellenség mi vagyunk"
Hat igen. A politikusaink is csak kozulunk kerulnek ki. Erre azt szoktak riposztolni, hogy a fejetol buzlik a hal. Ez is, az is igaz. Csapdahelyzet.

"ahelyett,hogy szétzavarnánk ezeket a tetveket"
Es akkor mi lenne?

Attilajukkaja 2012.01.04. 16:44:54

@kitiltott bögre:
"mondjuk lelőni őket"
Jo, jo,...de ez keves a boldogsaghoz :o)

dr.kakaósbögre 2012.01.04. 16:53:59

@Attilajukkaja: per pill tökéletesen kielégítene.aztán elkezdhetnénk felépíteni az országot.mert addig amíg ezek a férgek egyáltalán vannak ez nem sikerülhet.lásd Esztergom.

Attilajukkaja 2012.01.04. 17:19:59

@becike4: @kakaósbögre:
Nem tudom, most mi lesz. Illetve leirtam 2012.01.04. 14:14:30-nal, hogy en mitol felek. De valodi alternativat en sem tudok felvazolni. Igaz, nem is az a dolgom. Mas iranyu a szaktudasom/kepzettsegem. De az, hogy kiuldozzuk a jelenlegi politikusokat, kevesnek tunik. Sokan leirtak mar, hogy a legfobb baj a valodi alternativa hianya.
En elhiszem, hogy szarban van az orszag, es a magam reszerol elfogadnek egy olyan gardat, aki kiall ele'm es azt mondja: Szarban vagyunk. Ezt szeles korben megvitattuk es ilyen meg ilyen alternativakat latunk magunk elott. Mindegyik fajni fog.Nem csak a lakossagnak, hanem nekunk is. Tudjuk, hogy az Audik, bonuszok es kulonleges juttatasok csak egy hangyapiszok a koltsgvetesunkben, de mi lemondunk roluk, mert a valasztoinkat kepviseljuk. Ez igy tisztesseges. Sajat csaladtagjainkat sem valasztjuk be vezeto pozicioba, mert nyilvanvalo az erdekutkoztetes. Korbejarjuk a gazdasagi lehetosegeket es mindenkivel konszenzusra torekszunk. Ez 100%-ban nyilvanvaloan nem lehetseges, de mindent megteszunk azert, hogy Magyarorszag becsulete fennmaradjon a vilagban. Egyuttmukodesre torekszunk a szomszedainkkal, foleg azokkal, akik tamogatasa nelkul mar sehol sem lennenk. Stb.
Valami ilyesmire gondolok....

becike4 2012.01.04. 17:28:04

@Attilajukkaja: Ebben a galaxisban ilyet nem találsz.

brumeszkosz 2012.01.04. 17:31:34

@Balbágy:

Bazd meg!!
menjél tankold tele az autódat, fizesd be a törlesztőrészletedet és utánna szopd le orbánc faszát és gyere vissza ide pofázni!!!

Attilajukkaja 2012.01.04. 17:38:17

@becike4:
Valoszinuleg nem. De nagyot merek almodni :o)
A lenyeg, hogy nem akarok en senkivel sem veszekedni, csak a most kituzott celt (Orbanek levaltasat) nem tartom lehetetlennek. A Fidesz maga is sokat tesz erte. :o)
A baj a jovovel van. Amig ezt nem talalja(juk) ki valaki, addig csak rugkapalunk, mint egy csecsemo, akinek csipi a popsijat a sok urulek. Most kimoshatjuk magunkat egy rovid idore a szarbol, de aztan ujra es ujra bekakalunk. A gondunk nem egy egyedi, eseti problema, hanem tartos, ujratermelodo nehezseg: a gazdasagunk ki van herelve.
Ebbol kellene kimaszni,...es erre volt is lehetoseg az elmult masfel evben. Legalabbis en ugy hiszem.

s 2012.01.04. 17:40:54

Hazaárulásért halál!

Ami ma itt folyik, az ellentétes Magyarország érdekeivel. Akik ezt elkövetik, vagy ehhez segédkezet nyújtanak, hazaárulás bűnét követik el, ezért büntetésük halál. A nép az ítéletet végre fogja hajtani, és visszahelyezi Magyarországot jogos tulajdonosai - az itt élő, dolgozó, gyermeket nevelő lakosság - birtokába. Az ítélet jogerőre emelkedik, ellene fellebbezésnek helye nincs.

Hazaárulásért halál!

Saját kezűleg: S Király.

Attilajukkaja 2012.01.04. 17:51:48

@s:
Kedves S Király!
Acsi ezzel a halal dologgal! Hogy ki a hazaraulo es ki nem az, a tortenelem donti majd el. Voltak es vannak is kis hazankban furcsa esemenyek. Meg szaz (vagy tobb) evre visszatekintve sem tudjuk eldonteni, hogy pl. Kossuth apankat eltessuk vagy atkozzuk-e. Vagy Horthyt. Szerintem ne akasszunk fel senkit, de egyetertek veled abban, hogy egy kis hatalmi klikk nem orozhatja el tolunk az orszagot. Mi vagyunk itt a jogos tulajdonosok. Ez nem vitas!

Attilajukkaja 2012.01.04. 18:01:58

@becike4:
Elgondolkoztam a kerdesen es egy szo jutott eszembe, aminek nagyon orulnek a jovoben: a tisztesseg. Ez nagyon hianyzik nalunk. Akar Orbanrol, akar a helyi autoszerelorol van szo. En ezt tuznem ki celul a jovore nezve. Szerintem ez mindent rendbehozna :o)
Mit gondolsz?

elizon pucsnik 2012.01.04. 18:03:59

érthető az indulat,a gengszterváltás óta felépített kánaánt,nem egészen másfél év alatt lerombolta ez a mocsodék társaság.pfüj

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2012.01.04. 18:05:48

Remélem összeverbuválódik majd Márc. 15-re egy jó kis... ilyen nyilasféle gyurcsányféle magyargyűlölő neonáci, oszt majd.. elbeszélgetünk velük... az 1 millió a 3 ezer nácikával... magyarok kontra hontalan nácik...

A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2012.01.04. 18:13:29

A MOL-részvénycsomag jelenlegi értéke 380 milliárd forint. A kormány ezt az euróösszeget a korábban lehívott, de fel nem használt IMF-hitel terhére fizette ki. A magyar állam a részvénycsomagon eddig 25%-ot bukott (nem realizált veszteség), de ha figyelembe vesszük, hogy euróval fizetett a csomagért, és azóta gyengült a forint, akkor a veszteség már 37%-ot tesz ki (a tavalyi 1,88 milliárd eurós összegért most 600 milliárd forintot kellene visszafizetni).

Navracsics Tibor: a forint gyengülése a kormányzat kudarcát és elhibázott gazdaságpolitikáját jelzi.

Jól jelzi a kormányzati politika kudarcát az euróárfolyam - mondta el Navracsics Tibor sajtótájékoztatóján. Navracsics kitért arra, hogy a 300 forintos "lélektani határt" átlépő euró magyar devizahitelesek tömegét lehetetleníti el. A forint gyengüléséért a miniszterelnök hiteltelen és elhibázott politikáját tette felelőssé. A kormány nem képes kezelni a válságot, közölte Navracsics, megjegyezve, hogy válságkezelés helyett a kormány "konzultál, beszél és nyilatkozik".

Navracsics Tibor hangsúlyozta: a helyzet egyetlen megoldása az új választások kiírása és egy új kormány felállítása - adta hírül a Fidesz.hu 2009-ben.

Ő MÁR AKKOR MEGMONDTA, TEHÁT ORBÁNY KORMÁNY TAKARODJ!

Attilajukkaja 2012.01.04. 18:30:11

@Orbán van egérút , takarodj, míg szépen kérünk!:
A MOL reszvenyek visszavasarlasa egy strategiai lepes volt, amivel sem a baloldaliak, se a jobbikosok nem ertettek egyet annak idejen. Ezt az osszeget a gazdasag felviragoztatasara kellett volna kolteni. Mert ha gatyaba razzuk akar a leepitett elemiszerfeldolgozo, ne adj' isten, agraraszektort, az szazszorosan is visszafizette volna a befektetest. Ezt kozgazdasz szakemberek mondtak, nem en.

lashee · http://lashee.blog.hu 2012.01.04. 19:16:54

Köszönöm annak a 27 ezer embernek, aki az elmúlt két napban a GA szerint idelátogatott. Köszönöm a 216 kommentet is, nyilván mindre reflektálni egy munkanapot tenne ki, így ettől eltekintünk. Ahogy Duray Miklós mondta az Indexnek, 10 millió ember nem érthet egyet mindenben, 27 ezer sem. Gyertek holnap is:)

Attilajukkaja 2012.01.04. 19:40:39

@lashee:
Mi is koszonjuk :o)
A 217-ik (?).

becike4 2012.01.04. 21:49:02

@Attilajukkaja: Illúzió.Ez az ország már régóta csalásról,hazugságról,tisztességtelenségről,korrupcióról szól.Akiknek jó példával kéne elöl járni,eszük ágában sincs,akiknek számon kéne kérni,képtelenek rá.Én sem vagyok kivétel sajnos.Amióta az eszemet tudom idióták vezetik az országot,hülyének nézve választóikat,és azok tényleg hülyék,mert tűrik.Több generációs lemaradásban vagyunk,a kommunizmus óta eltelt több mint húsz év,érdemi változás az ablakban.

Attilajukkaja 2012.01.05. 00:32:22

@becike4:
"jó példával kéne elöl járni"
Valoban nehez dolog. Akik ezt tettek, vagy elmenekultek az orszagbol, vagy ongyilkosok lettek. Teleki, Szechenyi, Szentgyorgyi, Rubik, stb. Jo pelda nelkul pedig nem lehet. Es errol nem az elmult nyolc vagy husz ev tehet, hanem sokkal tobb.
De akkor adjuk fel? Ezt nyilvan nem tehetjuk. Kuzdunk es kuszkodunk, mert ez itt a mi hazank.

Frizuravarjú 2012.01.05. 08:34:07

Na itt vagyok, szerencsére más dolgom is van, mint veletek vitatkozni.

Tehát ne gondolja senki, hogy ezt a Szentmihályi-Szabó féle ügyet elfelejti nektek a radikális jobboldal!

Hamarosan nem nyugdíjasokkal kell hadakoznotok, idős nőket rugdosnotok. Vajon mikor férfiakkal álltatok szemben, miért elsomfordálás és futás volt az összes reakciótok?
Bátorság, elvtársak!

Lacdelo 2012.01.05. 09:53:58

@Frizuravarjú:

"Bator" csuklyas Jobbikos tuntetok csoportosan vertek meg egy vekony dongaju LMP-s sracot a tuntetesen. Ilyen batrak vagytok ti. ;)

Szarhazi, nemzetellenes banda a Jobbik, raadasul gazdasagilag dilettans!

2012.01.05. 15:15:20

@Lacdelo:
Éniseszondom, hát nem eszondom? Nahát.
Értem én ezeket a pénzpiacokat, agyonképzett vagyok marhára. Bokros lenne a president, mindenki megnyugodna, lenne megint 230-as ójró.

beeble 2012.01.22. 18:11:35

Halihó. A Békemenetről nem lesz ilyen élménybeszámoló? :P

lashee · http://lashee.blog.hu 2012.01.25. 22:21:38

@beeble: Kedves beeble, azon a hétvégén csak este voltam BP-n, akkor is színházban (amiről viszont lesz poszt), még mindig vidéki vagyok, akinek doransky szerint még FB-ja sincs..., szal személyes tapasztalat híján arról nem lesz poszt.
süti beállítások módosítása