Friss topikok

  • Janos Mohacsi: legfrissebb.info/18-rengeteg-holttest-kerult-elo-egy-magyar- maffiabirtokrol/ 20 évig tartó banda... (2016.06.21. 12:36) Mikuláš Černák és a magyar maffia
  • Zed4preZ: @abcd1234: az anyagi egzisztencia relatív fogalom, akik Magyarországon ún. mélyszegénységben élnek... (2015.08.20. 16:50) 1718. Következmények és mulasztások
  • lékek és ellensúlyok: @midnight coder: ""A baloldalon jelenleg egyeduralkodó Smer választói jórészt nemzeti érzelműek ... (2015.08.15. 16:23) 1716. Vannak itt balliberálisok?
  • Dr. Smit Pal....: Visszafoglalni az utolso negyzetcentimeterig, es halomra loni az osszes mocskos romant. (2015.06.30. 21:49) 1703. Mit kezdjünk Trianonnal?
  • midnight coder: Egy országban a szabadság kb. arányban van a fegyvertartás szabadságábal. Lásd USA vs Észak-Korea.... (2015.06.02. 06:38) 1698. Egy lefegyverző javaslat
lashee ,2007.01.22. 15:37

Dacia Logan MCV

Olvasom Rácz Tamás írását a totalcar.hu-n a Dacia Logan MCV tesztjéről. Sok állításával azonosulni tudok. A teszt szerint az új Logan egy kurva jó autó, ideális megoldás lehet fiatal családoknak, és az ár/érték aránya is rendben van.  

 

Csak hát Dacia. Ez sokkal nagyobb gond, mint a Nissan Tino esetében a tinó. Mert ugye, a márka bevezetésekor a hazai marketingesek szóltak az anyacégnek, hogy senki nem fog serdülő ökör nevű autót venni. Azok nem hitték el, a márka megbukott a magyar piacon. A

 

Dacia márkanév ebben a térségben le van járatódva. Akármit is fognak csinálni a francia anyacégnél, a közép-európai embernek mindig a csőrös borzalom fog eszébe jutni a Dacia szót hallva. Meg az, hogy a mócok gyártják... Egyik sem előny.  

 

A szlovák Sme című napilap egy hosszú távú, egyéves tesztért cserébe – havonta egyszer egy oldal – kapott egy Logant. A kocsi tényleg nagyon jól megy, csak hát Dacia. Aki ilyent vesz, mindig egy kicsit kellemetlenül fogja érezni magát, mikor ki- és be fog szállni. Mindig fog kelleni mondani egy-két poénos, exkuzáló szót mondani a haveroknak. Feszengve. 

 

A Škodának bejött a rebranding. Ugye – emlékezzünk – Škodából Skoda lett, intenzív VW-csoport támogatással. Ha a volkswagenes futószalagokat látom, elhiszem, hogy a Skoda Octavia egy baszott jó autó. Jól megoldották a háttértámogatást.

A Suzuki marketingeseinek sikerült elérni, hogy ha ma Magyarországon azt mondod, hogy van egy Suzukim, és nem teszel hozzá típust, akkor mindenki tudja, hogy Suzuki Swifted van. Mert a bevezető „A mi autónk“-kampány telibe találta a célcsoportot, és úgy csináltak belőle népautót, hogy nem ciki, hogy a csepeli lakótelepen mindkét szomszédodnak olyan van. A Logannél viszont erre nem ügyeltek. Gondolták, ha olcsó lesz, majd veszi a paraszt. Nem így van. Ahogy Rácz írja tesztjének elején, inkább legyen egy kicsivel több, és legyen egy... 

 

Tényleg csak a sznobizmus ára volna? Nem hiszem. Egy átlagember életében nem sokszor vásárol autót. Legfeljebb kétszer-háromszor. Senki nem fog 5-10-15-20 évre venni egy olyan kocsit, amelyben aztán kellemetlenül fogja érezni magát, még rövid távú gazdasági megfontolások miatt sem. Hiába lehet benne kényelmesen szeretkezni a hátsó üléseken, ha nem lesz kivel. Mert a lányok inkább egy BMW kupé hátsó ülésén szorongnak... Ilyen a világ. Lehet az új Logan akármilyen jó kocsi.

szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://lashee.blog.hu/api/trackback/id/tr111285026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása