Friss topikok

  • Janos Mohacsi: legfrissebb.info/18-rengeteg-holttest-kerult-elo-egy-magyar- maffiabirtokrol/ 20 évig tartó banda... (2016.06.21. 12:36) Mikuláš Černák és a magyar maffia
  • Zed4preZ: @abcd1234: az anyagi egzisztencia relatív fogalom, akik Magyarországon ún. mélyszegénységben élnek... (2015.08.20. 16:50) 1718. Következmények és mulasztások
  • lékek és ellensúlyok: @midnight coder: ""A baloldalon jelenleg egyeduralkodó Smer választói jórészt nemzeti érzelműek ... (2015.08.15. 16:23) 1716. Vannak itt balliberálisok?
  • Dr. Smit Pal....: Visszafoglalni az utolso negyzetcentimeterig, es halomra loni az osszes mocskos romant. (2015.06.30. 21:49) 1703. Mit kezdjünk Trianonnal?
  • midnight coder: Egy országban a szabadság kb. arányban van a fegyvertartás szabadságábal. Lásd USA vs Észak-Korea.... (2015.06.02. 06:38) 1698. Egy lefegyverző javaslat
lashee ,2009.12.04. 18:25

Komáromi közlekedési kiskáté: ha Magyarországra mész, adj előnyt, ha Magyarországról jössz, előnyöd van

Lezárták a komáromi Kis-Duna-hidat, tájékoztatott a szlovákiai magyar sajtó. Ez azonban egy nyilvánvaló faszság, a Kis-Duna ugyanis Gútánál beleömlik a Vágba, így Komáromnál már nincs semmilyen hídja. Amit lezártak, az a hajógyári Duna-holtág felett átvezető útszakasz, [kis Duna-híd, ha az Erzsébet-híd a nagy] mely nálunk a 64-es számot kapta, Magyarországon pedig 13-asként folytatódik. Szóval, ha eddig valaki Magyarországra akart menni – mondjuk Pozsony felől – akkor azt így tehette meg.

Ennek vége. A YouTube-ra is felkerült az a videó, amikor a hidat utolszor felnyitották. Ez május 5-én történt.


A felnyitást követően észlelték, hogy 4 centimétert megsüllyedt a konstrukció, ezért kitettek egy táblát, mely 15 km/h-ra lassítja a forgalmat. A héten pedig a gépjárműforgalom elől komplett lezárták a hidat, csak a gyalogosok és bringások kelhetnek át rajta. Az autósoknak a máskor 5 perces út csúcsidőben több mint 20 percig is eltart. A Kauflandnál levő körforgalomnál zsandárok irányítják a forgalmat, majd pedig ezen az úton mehetünk át az „anyaországba” (holnap lesz december 5. ötödik évfordulója:-).


A Platánfa sort nem kétirányú forgalomra tervezték, hanem arra, hogy Jókai andalogjon benne, majd hazatérve jó könyveket írjon. Mivel az út szűk, nem lehet a kétirányú forgalom biztonságos haladását szavatolni, a platánfák benőttek az útra, illetve felgyűrték az útpadkát. Ezért a közlekedésrendészet szabályozta a haladást, így: Magyarország irányába a B34 közlekedési táblát tették ki. Szembejövő forgalom elsőbbsége. Azaz, akinek az útjában áll egy platán, annak le kell húzódni, és elengedni a szembejövőket. 

Aki viszont Magyarországról jön, az a D7, elsőbbség a szembejövő forgalommal szemben közlekedési táblával találkozhat. Ez azt jelenti, hogy akkor is neki van előnye, ha történetesen az ő útjában áll a platán, vagy az ő oldalán virtualizálódott az útpadka.



Ehhez képest, mikor Mo.-ról jöttem, az előttem haladó fehér, I.....5 forgalmi rendszámú Nissan folyamatosan fékezett, és adott előnyt a szembejövőknek, holott neki volt előnye. Ha nem lett volna tábla, akkor tiszta sor: akinek az útjába belenőtt a platán, az ad előnyt. A táblákkal viszont nagyban leegyszerűsödött a dolog: ha Magyarországra mész, adj előnyt, ha Magyarországról jössz, előnyöd van. Végig a Platánfa soron, és a holtág medrének végén húzódó útszakaszon is – ennyire egyszerű ez, köcsögök

Aki ettől eltérően közlekedik, azt figyelmeztesd hibájára, dudáld le, mutass be neki, szidd az anyját. A nem kívánt törlendő.
 

Bookmark and Share

szólj hozzá

Címkék: közlekedés komárom

A bejegyzés trackback címe:

https://lashee.blog.hu/api/trackback/id/tr501574297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása