Friss topikok

  • Janos Mohacsi: legfrissebb.info/18-rengeteg-holttest-kerult-elo-egy-magyar- maffiabirtokrol/ 20 évig tartó banda... (2016.06.21. 12:36) Mikuláš Černák és a magyar maffia
  • Zed4preZ: @abcd1234: az anyagi egzisztencia relatív fogalom, akik Magyarországon ún. mélyszegénységben élnek... (2015.08.20. 16:50) 1718. Következmények és mulasztások
  • lékek és ellensúlyok: @midnight coder: ""A baloldalon jelenleg egyeduralkodó Smer választói jórészt nemzeti érzelműek ... (2015.08.15. 16:23) 1716. Vannak itt balliberálisok?
  • Dr. Smit Pal....: Visszafoglalni az utolso negyzetcentimeterig, es halomra loni az osszes mocskos romant. (2015.06.30. 21:49) 1703. Mit kezdjünk Trianonnal?
  • midnight coder: Egy országban a szabadság kb. arányban van a fegyvertartás szabadságábal. Lásd USA vs Észak-Korea.... (2015.06.02. 06:38) 1698. Egy lefegyverző javaslat
lashee ,2012.09.14. 08:00

1386. Az MSZP és a Jobbik tán a hallgatók vérének örülne?

A hírlapíró és a halál blog erősen rendpárti, így azt sem vette volna zokon, ha a Terrorelhárítási Központ markos legényei az elfogást követően mondjuk százszor leíratják a fürdőköpenyes hallgatóval, hogy „Nem rakunk fegyvert, az egyetemi előadó asztalára, akkor sem, ha az játékpisztoly.” Végre egy ügy, ami közös platformra hozta a Magyar Szocialista Pártot és a Jobbikot. Bár nyilatkozataikat olvasva úgy tűnt, a két ellenzéki párt egyenesen sajnálta, hogy nem volt egy kiadós lövöldözés a Műegyetemen.

Mesterházyéknak ennyire futotta:
Az MSZP gratulált a Terrorelhárítási Központ (TEK) vezetőjének, amiért szerda délelőtt "jelentős összegeket nem kímélve a Budapesti Műszaki Egyetemen elfogták Luke Skywalkert".
Lukács Zoltán, a párt frakcióvezető-helyettese szerdán, Budapesten tartott sajtótájékoztatóján fogalmazott így, azt követően, hogy délelőtt kiürítették a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemet, miután egy fürdőköpenybe öltözött diák játékpisztolyt tett ki a padra az egyik előadáson.
A szocialista képviselő azt mondta, Hajdu János, a TEK főigazgatója ezzel felülmúlta Hollywoodot, hiszen Luke Skywalker elfogása George Lucas rendezőnek is csak a Star Wars című film harmadik részében sikerült.
"Akárcsak Luke Skywalker, mi is a köztársaság pártján állunk, úgy látjuk, hogy Hajdu úr viszont a Sötét Úr hatalmába került" - folytatta az ellenzéki politikus, aki szerint a szerda délelőtt történtek azt mutatják, hogy "ha a Terrorelhárítási Központ és vezetője csak kéthente csinál hülyét magából és a szervezetből, azzal sokat lendítene az ügyeken". Lukács Zoltán reményét fejezte ki, hogy a jövő héten nem látnak majd "közbeszerzési kiírást a Közgép részére a Halálcsillag megépítésére".

Lássuk, tud-e jobbat a Jobbik:
Terrorelhárítási Központ mai fiaskójával ismét bebizonyosodott, Orbán Viktor egykori főtestőre alkalmatlan vezetői feladata ellátására, az adófizetők pénzéből a TEK-nek juttatott tízmilliárdok pedig számolatlanul folynak el látszatfellépésekre.

Hajdu János, aki a Jobbikot megoldandó, de kezelhető problémának nevezte, műegyetemi akciójával újabb bizonyítékát adta alkalmatlanságának, így ez csak megerősített minket abban, hogy távoznia kell a Terrorelhárítási Központ éléről. A Jobbik Hajdu távozásáig is reméli, hogy a néhai Ostenburg-Moravek Gyulának írt levél után birodalmi rohamosztagosaival nem kívánja letartóztatni Luke Skywalkert, illetve a játékpisztoly elleni fellépés után nem a diákok "puskázása" miatt lesz a következő nagyszabású "terrorelhárítási" akciójuk.

20 éve valószínűleg még senki sem ütközött volna meg azon, ha valaki egy játékpisztolyt tesz az asztalra az egyetemen, legfeljebb a prof felszólította volna, hogy rakja el. De napjainkban, amikor szinte havonta vannak iskolai lövöldözések, és nemcsak Amerikában, hanem Magyarországon is (igaz is, milyen furcsa, hogy Szlovákiában még nem volt), az ilyenhez nem lehet komolytalanul hozzáállni. Az, aki a bejelentést tette, valszeg nem volt fegyverszakértő, mert olyanból azért kevés futkos a műegyetemi előadótermekben. A rendőrség meg kiszállt a bejelentésre, és elfogta a fazont. Akiről kiderült, hogy nem egy ámokfutó, és csak játékpisztoly volt nála. „Poén helyett sült el”, hogy a klasszikust idézzem. A Hajdu iránti antipátián és személyes ellenszenven túl most ezzel mi a baja az ellenzéknek? Történt egy szakszerű rendőri intézkedés, oszt ennyi. Jobban örültek volna, ha egy igazi pisztolyból még lövöldöz egy kicsit, mielőtt elfogják?

131 hozzászólás

Címkék: pisztoly iskolai lövöldözés Budapest TEK Terrorelhárítási Központ Hajdu János Műegyetem

· 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://lashee.blog.hu/api/trackback/id/tr464775608

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Hülye-e a TEK? 2012.09.14. 16:53:30

Most épp „Jedi lovag vadászként” aposztrofáljuk őket és jókat kacarászunk. Ezt persze értem, a kisembernek, a magamfajta kisembernek, nyilvánvalóan vonzó gúnyolódni a hatalmon lévővel vagy annak szolgáival. Pláne így vagyunk ezzel, ha az adott szol...

Trackback: A TEK-en szúrt ország 2012.09.14. 13:39:42

A terrorizmus réme elérte hazánkat. Egyelőre nem tudni, hogy az azeri baltás gyilkos miatt felháborodott örmények, vagy a szíriai felkiszabadító akció kapcsán az Alka Ida valamely sejtje, vagy esetleg az Orbán Viktor megbuktatására készülő MOSZAT ügynö...

Trackback: Kövér László nekrológja 2012.09.14. 12:51:13

Kövér László él és virul, viszont  ha ma meghalna, akár ilyen is lehetne a nekrológja. Nem a  Párt Ökle távozott az Örök Vadászmezőkre, hanem a Vezér vesztette el a zabláját Dr. Kövér László (†52), az a bizonyos "Köteles Kövér", a kérle...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tarsolya 2012.09.14. 11:55:12

"De napjainkban, amikor szinte havonta vannak iskolai lövöldözések, és nemcsak Amerikában, hanem Magyarországon is"

Hol tudnék utánanézni az itthoni havi rendszerességű iskolai lövöldözéseknek?

AnnaKarenina 2012.09.14. 11:57:09

@Steppenwolf: A TB-vagyon a nyugdíj- és eü.alap együtt. Ez pénz- és ingatlanvagyon volt,amit akkoriban is Selmeczi G. védelmezett úgy, hogy megszüntették a TB-önkormányzatokat és a vagyon egyik minisztériumtól a másikhoz kerülve beolvadt az állami költségvetésbe. Amikor sírás van, hogy nem lehet a nyugdíjakat a folyó befizetésekből finanszírozni, talán vissza kellene tenni a lenyelt vagyont, mindjárt könnyebb lenne.
Az eü. magánosítása más dolog. Nyilván abban is voltak, vannak lenyúlások, a fidesz ugyanúgy játszik ezzel. Hogy nekem kik az elvtársaim, nem tudhatod, ne címkézz. erre egyre kevesebb jogotok is van, már nem csak a szocik, vagy libsik elégedetlenek ezzel a tehetetlen, világgazdasági fellendülésre váró társasággal, akik persze még az utolsókat is kiszivattyúzzák mindenhonnan, mindenkiből.

10 000 2012.09.14. 11:57:37

A Tv-ben nyilatkozó tek főnök mutogatta a telefonját, azon a játékpisztoly képét. Vagy ő, vagy valamelyik embere lefényképezte.
Láthatták, hogy ártalmatlan játék, mégis azt mondta, fegyvernek látszik, tehát fegyver. Ezzel szándékos félrevezetése a nézőknek csak azért , hogy indokoltnak tűnjön az eljárásuk.

glc 2012.09.14. 12:01:05

@ikri:
Néha bizony van valódi is az óvodás meg kiskorú kezében is.
majd hívd ki minden bucsuba' a tek-et, meg minden airsoftosra stb.
Gondolkodjatok már egy kicsit!

Bikfenc 2012.09.14. 12:01:57

Azért én megnézném azt a két jómadarat is aki kihívta a TEK-et.
Vegyünk egy ERŐSEN KISARKÍTOTT PÉLDÁT:
Balatoni strand. Tömeg. Néhány huszonéves srác, egyik előkap egy pisztolyt, hadonászik vele és kiabál.
Kihívod a TEK-et?
Igen, mert lehet, hogy tömegmészárlást akadályozok meg.
Nem, mert vizipisztollyal viccelődik.

Ha mégis kihívod, és vizipisztolyos játék volt csupán, vajon elővesznek a rendőrök, hogy miért hívtad ki őket, miért nem győződtél meg az ügy komolyságáról?

pjm 2012.09.14. 12:03:32

@SanTa: Igazad van, a gond, hogy az a főtek még nyilatkozott is a véletlenül ott lévő harminc televíziós stábnak. Szerintem éppen egy sajtótájékoztatót akartak összehívmi, hogy az iskolai lövöldözések veszélyeiről beszéljenek, amikor véletlenül éppen egy hülye elővette a játékpisztolyt. Szánalmasak a tekesek, nincsen feladatuk, eért kreálnak pár felhajtást. Ha már arra képesek, hogy Szíriában titkosan megtaláljanak magyarokat, miért nem tudták felderíteni ezt a hülyét, aki csillagok háborúját játszott. Nincs mindegyik játékpisztoly boltban lehallgató? Sőt tiltsuk be a játékpisztolyokat!!! Le a csillagok háborújával. A posztíró meg vigyázzon, mert még kiesik a nyelve a meleg helyről...

ob.szerver 2012.09.14. 12:04:01

Esetleg ha a TEK nem Orbán pretóriánus gárdájaként lett volna létrehozva és nem akként lenne működtetve hanem egy szakszolgálatként, akkor nem találná meg az ellenzék meg a közvélemény, az utóbbi már csak azért sem, mert nem is igen tudnának róla.

A TEK egy rendvédelminek álcázott párthadsereg. Miért is járna neki az immunitás?

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.09.14. 12:04:04

nemcsak az a baj, hogy dilettáns a TEK és nem ismerik fel a játék és valódi pisztoly közti különbséget, hanem az is, hogy erre még büszkék is, és ezek után lenyilatkozzák úton útfélen, hogy szakszerűek, és profik voltak.

Ezután csöndben illene lapítani a fűben, nem nyilatkozni, hogy milyen jók voltak.

pjm 2012.09.14. 12:05:35

@Bikfenc: igen erősen kisarkított, mert a teknek az lenne a feladata, hogy ezek a hülyék, HA igazit vennének elő, azt ne tehessék!!!! Ha igazihoz jutnak, azt már a tek tugggya. Van annyi milliárdjuk, hogy kelljen tudniuk...

Mad Mind 2012.09.14. 12:08:34

Szar poszthoz, szar hozzászólás. :p

Bikfenc 2012.09.14. 12:08:41

@pjm:
Így van! Teljesen egyetértek!

ikri 2012.09.14. 12:09:08

@glc: Próbálj meg repülőgépre felszállni egy fekete, parabellumra emlékeztető játékpisztollyal. Nem is kell, hogy elővedd, csak tartsd a kézi poggyászodban... remélem, megosztod majd az élményeidet néhány hónap/év múlva.

Szevasztok 2012.09.14. 12:12:20

@Disintegrator Rising: "te gyökkető kommunista."

Pszichológusok azt mondják, hogy mindenki azzal a jelzővel szid másokat, amit MAGÁBAN leginkább utál és így próbálja elfojtani.

A szavaid magukért beszélnek...

Ringlósztár 2012.09.14. 12:13:08

Az is szakszerű volt, amikor kiderült, hogy mihez kapcsolódik a jelmez, a srácot elvitték és órákon keresztül kihallgatták. Gondolom.

Steppenwolf 2012.09.14. 12:14:08

@Démonmac1: Mikor sikerült? Mesélj? Mikor nyúlta le bármelyik kormány is a TB-kasszát?
Annyi balfaszságot csinál a mostani kurzus, hogy bőven lenne muníciótok, felesleges rágalmakkal ásnotok az árkot. Ezért tartotok itt, ezért elutasítottabb még a kormánynál is az ellenzék a társadalom szemében.

glc 2012.09.14. 12:16:10

@ikri:
Mr Bean-nek elég volt az ujját kinyújtani a zsebében :DDD
Nem mondod, hogy én ezt ma magyarországon nem tehetem meg, mert rámhívod a tek-et :)))
Értem, pártunk és kormányunk be fog mindent tiltani mindent ami fegyverre emlékeztethet. a kiflit is.:)
valódihoz meg fideszigazolvány kell majd :)

Steppenwolf 2012.09.14. 12:17:05

@doggfather: A világon nincs az a szakszerű terrorelhárító alakulat, aki telefonban meg tud különböztetni egy játékpisztolyt egy igazitól.
Leszállhatnátok már erről, még ha ezt a hivatalos brosúrát is adta ki a párt.

glc 2012.09.14. 12:17:20

@Ringlósztár:
Ez volt a baj, nem az, hogy kivonultak.
Kivonulni kötelességük volt. A balfaszság utána jött, és azóta is terjed...

glc 2012.09.14. 12:19:23

@Steppenwolf:
A PÁRT most adta ki a brossúrát a tek mosdatására.
Senki nem a kivonulást firtatja. Bár ha sokat mondogatod magad is elhiszed.

AnnaKarenina 2012.09.14. 12:20:50

@Steppenwolf: " A Fidesz vezette koalíció 1998 nyarán, első teendői között a társadalombiztosítási önkormányzatok felszámolásával „visszaállamosította” a nyugdíj- és egészségbiztosítási alapokat. Akkor a Fidesz politikusai még átmenetinek nevezték ezt az intézkedést, majd előbb a Miniszterelnöki Hivatalhoz, később a Pénzügyminisztériumhoz, végül az Egészségügyi Minisztériumhoz delegálták az alapok kezelését. Az évente több mint 1500 milliárdot kezelő alapok költségvetése beleolvadt a központi büdzsébe. A járulék beszedését a társadalombiztosítási államtitkár, Selmeczi Gabriella 1999 januárjától átadta az APEH-nek. Néhány hónappal később az alapok 60–80 milliárdos vagyonát az ÁPV Rt. kapta meg értékesítésre. Az ÁSZ-jelentések rendre kifogásolták, hogy bár az alapok vagyonának államosítása megtörtént, az ahhoz kapcsolódó kötelezettségeket továbbra is az egészségügyi kasszából fizetik. Így például a járulékfizetők pénzéből konszolidálták a Postabankot.
Beváltatlan ígéret maradt az összesen 49 százaléknyi társadalombiztosítási járulékok megfelezése is, a ciklus végére mindössze kilenc százalékponttal mérséklődött a járulékteher, de az is úgy, hogy közben az egészségügyi hozzájárulás (fix) összege 250 százalékkal emelkedett."
www.kozszolga.hu/hirek/eg%C3%A9szs%C3%A9g%C3%BCgy-utolbbi-h%C3%BAsz-%C3%A9ve
Lehet, hogy iskolás voltál még akkor? Se az emlékezet, se az internet nem felejt. A fidesz vonzódása meg állandó.:)

kyncza 2012.09.14. 12:22:32

Te idióta, nem a kivonulással volt gond, hanem minden mássall utána. Ha gyökér vagy(márpedig az vagy), akkor írjál a tegnapi időjárásról, azt talán eltalálod.

Szevasztok 2012.09.14. 12:23:43

@Steppenwolf: "Ezzel a visszamutogatással minden el is van intézve... Amúgy az megvan, hogy nem 2008-at írunk és nem a Fidesz van ellenzékben, hanem turbódemokraták?"

A hozzászólásommal csak azt akartam érzékeltetni, hogy ha hányok valamitől, akkor mindegy, hogy piros, narancssárga, vagy akármilyen színű, akkor is hányok tőle.

Csak a hívők szopnak be a saját vezérüktől mindent a legcsekélyebb kritika nélkül.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.09.14. 12:24:11

én a tek helyében még szereztem volna tankot is,illetve a Dunán a műegyetem elé felúsztattam volna egy hadihajót is. még az a szerencse, hogy amikor az oroszok kivonultak elvitték az atomot is, mert szerintem azt is ráállították volna az egyetem épületére.

amúgy a múltkor buszoztam,és egy faszi felszállt egy láncfűrésszel. valahogy nem jutott eszembe, hogy beindítja, és kettévág mindenkit a buszon.

Nullával Való Osztás (törölt) 2012.09.14. 12:27:18

@bigthereal: Idióta te vagy te buzeráns. Egy normális országban kérdés nélkül kilőnek téged is, meg azt a fegyverrel hadonászó naplopó egyetemistát.

2012.09.14. 12:27:54

előttem már leírták: nem az volt a baj, hogy kivonultak, hanem az, hogy amikor már láthatták, hogy teljesen veszélytelen a helyzet, még mindig fontoskodtak (ez általában is jellemző rájuk).
aki nem 2bites, tud különbséget tenni a kettő közt...

Martian (törölt) 2012.09.14. 12:31:22

Ez 8-10 méterről az igazitól nehezen megkülönböztethető fegyvert egy (be nem avatott emberekkel) telt előadóban elővenni nem éppen ártatlan cselekmény. Az ügyben eljáró rendészeti szakemberek fejében megfordulhatott, hogy a köpeny alatt akár dinamitos mellény is lehet (a 9/11 inspirációjára)... még jó, hogy turbán és szakáll nem volt a srácon, a jenkiknél simán lelőtték volna a zsaruk.

dr Smittpálelnökúr 2012.09.14. 12:35:07

"Történt egy szakszerű rendőri intézkedés, oszt ennyi"

Lófaszt.

Kivonulás - rendben van.
Diákok visszaeterelése a terembe, ahol elvileg fegyveres őrült tartózkodik - idiotizmus a köbön.
A kölök bilincsbeverése és kamerák előtti elhurcolása - dilettantizmus.
Fegyverszekértő bevonása a műanyagpisztoly vizsgáltára - szánalmas erőlködés.

És végül az a fantasztikus érv: ha valami fegyvernek látszik, az fegyver. OK. Orbán Viktor hülye fasznak látszik - Orbán Viktor egy hülye fasz.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.09.14. 12:36:12

@Steppenwolf: bement vagy 4 civil ruhás, odaültek fölé és nézegették. Ez a hivatalos verzió.

Na 4en nem tudták megállapítani, hogy nem valódi fegyver??
Akkor azt a 4et azonnal ki kell rúgni.

Netuddki. 2012.09.14. 12:37:58

Múltkor én is szünetben kipakoltam a zacskós kakaót és a kiflit a padra. Aztán csodálkoztam, hogy jött a TEK. Engem bilincsben vittek el a kiflit pedig még most is a fegyverszakértő vizsgálja.

Na jó, hülyéskedek. A blog íróját pedig csókoltatom...

dr Smittpálelnökúr 2012.09.14. 12:38:07

@Nullával Való Osztás: Nem hadonászott. Ezt melyik fideszes patkány adta a szádba?

Az egyetemista nem naplopó. Pusztán jól érzi magát, miközben megteremti a saját és az ország jövőjét.

De te ezt nem tudhatod, mert te nem voltál egyetemista és a környezetedben valószínűleg senki sem volt, mert nem fejlődött ki az agyatok.

milyen szép a Vértes, ó 2012.09.14. 12:40:16

@dr Kangörény:

valószínűleg készülnek már a visszamenőleges forgatókönyvek :)

Netuddki. 2012.09.14. 12:40:53

@Nullával Való Osztás: A hozzászólásod alapján neked sincsen semmilyen felsőfokú végzettséged...

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.09.14. 12:41:12

@milyen szép a Vértes, ó: ez az.

Elvárható, hogy egy ilyen helyzetben a legjobbakat küldjék oda, és a legjobbak se ismerik fel a játék és valódi pisztoly között a különbséget, ezért dilettáns az egész banda, és kell őket szélnek ereszteni.

Netuddki. 2012.09.14. 12:43:36

@téglagyár: Némi fáziskésésben vagy kisfácán! A fidesz nem hiszem, hogy az ilyen beírásokra fizetne. Vagy igen? Hülyébbek mint gondoltam...

"téglagyár 0 bejegyzést írt és 80 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban. 2011.12.10. óta tag."

teddyde 2012.09.14. 12:43:59

Ejj, ez elég izzadság szagúra sikerült, további jó erőlködést kivánok!

milyen szép a Vértes, ó 2012.09.14. 12:45:55

@doggfather:

Túl sok pénzt fektettek már a dologba, meg túl sokat lehet kiszedni belőle. Az csak segít, hogy még dilettánsok is. :)

Pszt! 2012.09.14. 12:45:59

De miért kellett bilincsben elvinni? 3mp alatt kiderül,hogy kamu a pisztoly.

zubimir · http://nemabob.blog.hu 2012.09.14. 12:47:46

Ajjajjaj mi lesz itt Farsangkor! Még szerencse, hogy nálunk nincs olyan Halloween, mint az USA-ban, mert képzeld el, akkor a TEK mit művelne az utcákon :D

anaphylaxiás sokk 2012.09.14. 12:50:04

@SanTa:

Ha már kérdések, akkor:

Szerinted legközelebb fog valaki egy hiszterizált országban (lásd pécsi lövöldöző, S. "22 életet a 22 szar évemért" Ábel) játékpisztollyal, esetleg játékbombával poénkodni, tudván tudva ezután, hogy tuti bilincsben viszik el, majd esetleg egy rektális digitális vizsgálat fog következni?

Szerinted van valami elrenttentő ereje, hogy a legapróbb szarra is kimennek és lenyomják a jópofizó nárcisztikus személyiségzavarost?

Holnap el mernéd játszani, hogy poénból akármivel ijesztgetsz embereket egy zsúfolt helyen?

Szerinted nem voltak idegesek a rendőrök, és nem basztatták ennek megfelelően kishülyét, amúgy emberileg teljesen értjhető módon? Legközelebb hívjál tűzoltót/mentőt poénból, aztán nézd meg a reakciójukat. Tuti biztos legközelebb is mindent meg fognak tenni a házadért/egészségedért, ha tudják, hogy rólad van szó (irónia) !

milyen szép a Vértes, ó 2012.09.14. 12:51:05

@zubimir:

Hatástalanítanák a NER-re támadó zombikat és boszorkányokat, ahogy azt kell.

anaphylaxiás sokk 2012.09.14. 12:52:04

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt):

Basszus, én meg ültem a moziban, nézem a Batmant, bejön egy kellékes, há' ne szarrá lő mindenkit!?

Eszembe nem jutott volna, hogy megteszi.

DARTH HAJDU 2012.09.14. 12:53:26

@téglagyár:

A LÁZADÓK SZÖVETSÉGE VISSZAVONULT.

AZONNAL TÉRJEN VISSZA A BÁZISRA.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.09.14. 12:54:41

ha a Tek nagyot akart volna virítani, akkor lövöldöz egy kicsit
vagy egy kis könnygáz,sokkoló ilyesmi kelltt volna, mert ez így semmi extra. vagy egy kutyát ráereszteni. akkor megmutatták volna, hogy ki a keményfaszú.
Remélem ezek után nem ír a Tek Deák Ferencnek, hogy reformálja meg az oktatási rendszert :D:D

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.09.14. 12:59:09

@anaphylaxiás sokk:
nézd meg a Kóla, puska, sültkrumpli cmű filmet. Ide vág. És akkor talán lesz egy kicsit nagyobb rálátásod, hogy miért van az, hogy egy fasz bemegy az Usankában egy moziba lövöldözni.

És próbáld meg felfogni, hogy nem azzal van a baj, hogy kimentek, hanem, hogy egy elbaszott emberre rámegy 50 kommandós, úgy, hogy már előtte civilben megnézték, hogy mi van

SanTa 2012.09.14. 12:59:25

@anaphylaxiás sokk: Te tényleg nem érted, igaz?
Ha hívom a TEK-et, vagy rendőröket, vagy bárki mást, azzal, hogy a szomszédom gyanús tevékenységet folytat, és kijönnek azonnal, az jó. Ha kiderül, hogy csak az alsóját mosta a keverőtárcsás mosógépben, akkor egyrészt van annyi a pofámon, hogy azt mondom, elnézést, nagyon hangos volt a mosógép, másrészt meg miután megbizonyosodtak arról, hogy az egy szaros mosógép, hagyják szegény szomszédomat békén.
Megint mondom: nem azzal volt a baj, hogy kimentek, vagy hogy elözönlötték az előadót. Hanem azzal, hogy miután kiderült, mi van, rájátszottak a kemény fiúra.
Az meg hatalmas csúsztatás, hogy ijesztgetni akart a "jópofizó nárcisztikus személyiségzavaros". Ha ezt mondod, fogalmad sincs a körülményekről. Minden suliban (igen, egyetemen is) van közösség, vannak közösségformáló dolgok. Én speciel örülök, hogy az volt a feladat, hogy forgassanak Csillagok háborúja-filmet, és nem mondjuk az, hogy ugorjanak a harmadik emeletről bungee-jumpingot.
De gondolom, a Te szemedben bárki, aki megzavarja megérdemelt nyugalmadat, valószínűleg pszicho- és szociopata, akit minimum elzárással kéne büntetni. Ezért erről nem is állok le Veled vitatkozni .

Kristl 2012.09.14. 13:02:31

Nem tudom eldönteni, hogy ez most ironikus blog e, vagy komoly e. "hetente lövöldözünk az iskolában" után pláne nem. :]

ROBERTO 2012.09.14. 13:03:49

".... De napjainkban, amikor szinte havonta vannak iskolai lövöldözések, és nemcsak Amerikában, hanem Magyarországon is ... "

Hát igen, egy tetü gerinctelen újságíró sosem fogja megtagadni önmagát, általánosít, csúsztat, túloz és manipulál. Ahogy azt politikai megrendelői kívánják.

Ja igen, majd elfeledtem, még müveletlen is szegényke, mert "DE"-vel nem kezdünk mondatot :-)

@téglagyár: már régen elveszett

@glc: Piszok Alfréd (aki a málnaszőrt kavarja) egy almát szorított meg a zsebében, azzal tartotta sakkban az ellenfeleit... és ez jóval korábbi mint Mr. Bean... :-)

@okostojgli: Anyád hogy van? Mondjam?

NA YA! 2012.09.14. 13:12:02

@poszt: "De napjainkban, amikor szinte havonta vannak iskolai lövöldözések, és nemcsak Amerikában, hanem Magyarországon is"

Magyarországon? Havonta? Lemaradtam róluk.
Egyébként meg az mszp szövege ütősebb! A főtekes meg lazán beférne a muppet show-ba is! Disznók a zűrben!;)

Lord Snow 2012.09.14. 13:12:59

Nagyon megnyugtató, hogy bárki bármikor bárkire ráuszíthatja a TEK-et, mondván fegyvert látott nála, a TEK pedig mindenképpen 10 percen belül lefogja, leteperi, megalázza, megbilincseli és rabosítja az illetőt, még ha rögtön látszik is, hogy nincs éles fegyverről szó, azaz téves a riasztás.

UTÁNA, UTÓLAG, egy "szakértő" megállapítja, hogy tényleg nincs fegyver, és nagy kegyesen elengedik az ártatlan pógárt, nemhogy bocsánatkérés nélkül, de még örülhet, ha nem kap pénzbüntetést. És aki röhögni mer, annak még be is szólnak.

Aki szerint ez így teljesen rendben van, az már anyatejjel szívta magába a taplóbunkóságot, az is biztos.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2012.09.14. 13:14:06

melyik Magyarországon van havonta iskolai lövöldözés?

Shopping 2012.09.14. 13:16:20

@Disintegrator Rising:
"ország kirablása ahogy gyurcsányék idejében volt, stb. "

A mostaniak UGYANÚGY lopják szét az országot, az jobb?

Nem.

Hazudnak ( lásd IMF lista) majd letagadják.

Hülyére vesznek TÉGED is!

pcomment 2012.09.14. 13:23:12

@téglagyár: VESSZEN TÉGLAGYÁR! VESSZEN TÉGLAGYÁR!VESSZEN TÉGLAGYÁR!VESSZEN TÉGLAGYÁR!VESSZEN TÉGLAGYÁR!VESSZEN TÉGLAGYÁR!VESSZEN TÉGLAGYÁR!VESSZEN TÉGLAGYÁR!VESSZEN TÉGLAGYÁR!VESSZEN TÉGLAGYÁR!VESSZEN TÉGLAGYÁR!VESSZEN TÉGLAGYÁR!VESSZEN TÉGLAGYÁR! ...
;D

Nullával Való Osztás (törölt) 2012.09.14. 13:24:53

@dr Kangörény: "Pusztán jól érzi magát, miközben megteremti a saját és az ország jövőjét."

A jelenlegi szórakozásához rossz helyszínt választott, aminek kell hogy legyen következménye. De vannak olyan felsőoktatási intézmények, ahol a filmforgatásnak is meg van a helye.

Hari Seldon 2 2012.09.14. 13:24:54

@Disintegrator Rising:
Ez állati. Magad találtad ki? Felléphetnél vele valahol. Szerintem lenne ember aki fizetne az ilyen ökörségekért.

Avenar 2012.09.14. 13:34:01

@Disintegrator Rising:

Vicces, hogy elég kicserélni a kommentedben pár szót és egy gyakori jobbikos véleményt kaphatunk:

a ballibek már csak ilyenek, mindigis ilyenek voltak, idegenszívűek, nemzetellenesek, stb. a fidesz ugyanez, csak a nemzetiesség álarca mögé bújva csinálja ugyanezt kb, illetve próbálja saját malmára hajtani a vizet, bármi történik is a politikában. az ország, és minden más ország lakossága is mindig két részre oszlik. akik önös érdekeiket félretéve tudnak nemzetben gondolkodni, és akik önös érdekeiket előtérbe helyezve nem tudnak, illetve a szellemi fejlettségük nincs meg ehhez (lásd rengeteg kommentelő), és igyekeznek minél több kárt okozni mindenből ami történik (lásd rengeteg indexes fosblog). céljük a jelenlegi nemzeti érdekeket előtérbe helyező párt (jobbik) eltakarítása, és a balliberális métely újbóli hatalomra juttatása -> benyalás a bankárvilágnak, imf-nek, eu-nak, nemzeti szuverenitás feladása, ország kirablása ahogy gyurcsányék idejében volt, stb.

pimpalini 2012.09.14. 13:35:17

Na most a helyzet az, hogy inkább néhány "vicces" intézkedés, inkább pár "Luke-ra" futás, mint egyszer egy olyan eset, amikor valami komoly történik.
Teszem azt egy iskolai mészárlás. Mert akkor majd lehet jajveszékelni, kacarászni, meg mémeket gyártani.

Gondolom a most nagyon kritikus véleményformálók lennének az elsők, akik a rendőrség, s azon belül a TEK felelősségét firtatnák, s fejeket követelnének az említett testületeknél.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2012.09.14. 13:39:32

Ne cuppogjunk már ezen! Lehetett volna fegyver is, mint Pécsen. Vakbélgyanú esetén is inkább kiveszi a sebész a vakbelet (még ha nem is biztos agyulladás), minthogy kockáztassa a halálos hashártyagyulladást. Tudjátok mit, inkább 100-szer vonuljanak ki potyára, mint hogy egyszer valaki elkezdjen az egyetemen fiatalokra lövöldözni és ne legyen, aki megállítja.

milyen szép a Vértes, ó 2012.09.14. 13:40:39

@pimpalini:

Nem mondod, komolyan jobb egy nevetségessé fajuló TEK-akció, mint egy mészárlás? Ó.

A gond meg az, hogy ha ez egy valóban komoly helyzet lett volna, a TEK részéről nyugodtan fajulhatott volna túszejtős öldöklésig, esélyük nem nagyon lett volna megakadályozni ilyen hozzáértéssel.

milyen szép a Vértes, ó 2012.09.14. 13:41:42

@ormány triktor:

Ééééés még mindig nincs senkinek baja a kivonulással, de jó meglátás azért!

pimpalini 2012.09.14. 13:41:51

Azért nagyon is kiábrándító, hogy sok embernek nem maradt más az életében, mint a politizálás, s ezen keresztül a gyűlölködés. S mindez munkaidőben. Ti azok vagytok, akiknek a napját a kommentelés, fészbúkmémek küldözgetése, tetszikelgetés, meg a kormány szidását éppen megalapozni látszó okok keresése teszi ki. Na az ilyeneket küldeném ki árvíz esetén zsákokat tölteni, meg gátat védeni, mert azzal legalább valami értelmeset tennének.
Röhej, hogy munkaidőben megy az acsarkodás. Vagy nektek ez a munkátok?

Emiksz 2012.09.14. 13:41:55

A szakszerű intézkedésről:
emiksz.blog.hu/2012/09/13/104_elkaptuk
"nekem itt az a parancsom, hogy vigyek be egy fürdőköpenyes fegyverest, szóval mindenki megfordul szépen, és egykétegykét húz befele vissza a terembe!"

glc 2012.09.14. 13:41:58

@pimpalini:
Mint már sokan mondták, nem "vicces" volt az intézkedés (második fele).
Gondolom te is másként látnád, ha rád hívnák ki a tek-et valamiért, és a tévedés kiderülése UTÁN is bilincsben vinnének el, rabosítanának több év börtönnel fenyegetnének, ne adj isten még esetleg kiderülne, hogy a kocsijukban "ellenszegültél" stb.
Ez utóbbi a szükségtelen és emiatt vannak a mémek.

Blogger Géza 2012.09.14. 13:43:18

@ob.szerver: Oszt mitől lenne ez már párthadsereg?

Amúgy a rendőrségi sajtótájékoztatók Mo-on hagyományosan mókás dolgok, emlékezzünk arra, amikor Gergényi azt találta mondani, hogy hirtelen az összes rendőrnek leesett a jelvénye...

Vagy ahol ellenzék tüntetni akart, az hirtelen "műveleti területté " változott, amit lezárt. Na AZ párthadsereg jellegű dolog volt, de ebben mi a pártügy? Semmi.

glc 2012.09.14. 13:43:47

@pimpalini:
Ki az a "TI", pláne ha te is itt irogatsz :)

pimpalini 2012.09.14. 13:45:30

@milyen szép a Vértes, ó:

Tipikus okoskodó maflanc vagy. Kiindulsz egy eltételezésből, amit az agyad szült, s úgy marasztalsz el egy testületet. mszp-s, atv-s trükk. Ott szoktak véleményeket tényként beállítani.

Nos az is egy vélemény, hogy egy ilyen eset túszejtéssé fajult volna, meg az is, hogy mi lehetett volna (katasztrófa, felsülés) belőle. Mindkettő rosszindulatú, kötözködő, önigazolást kereső vélemény. Mindkettő a tiéd. Benned van a hiba.

Avenar 2012.09.14. 13:45:38

@Martian:
Jenkiknél azt lövik le, aki nem működik együtt. Gyakran még azt se.

pimpalini 2012.09.14. 13:46:12

@glc:

Franciaországban jártál már?

kifordított nagyanyó 2012.09.14. 13:47:21

Mosdassuk csak viktor testőrségét!

pimpalini 2012.09.14. 13:48:56

@glc:

Pár kommentet olvastam, de elég is volt. Tudod a hócipőm televan már azzal, hogy nem tudok úgy szörfözni a neten, hogy ne tolják az arcomba az ellenzékieskedő nyervogást, meg szabadságharcoskodó hülyeségeket. Nektek (lehet, hogy neked nem) tényleg csak politikáról szól az élet?
Az ilyen ember nagyon el van kényeztetve...

S amúgy valóban, most én is itt vagyok, de már megyek is, mert vannak értelmes dolgok is a világon.:)

milyen szép a Vértes, ó 2012.09.14. 13:49:02

@pimpalini:

Igazad van, laikus szemmel nem érthetjük igazán, milyen magasabb szempontok játszottak abban közre, hogy visszaküldték a feltételezett terrorista közelébe az embereket, majd négy profi terrorelhárító se tudott felismerni egy műanyag fegyvert! Köszönjük a kiigazítást, amíg ilyen okos lények védik a kormányt bármivel szemben, semmi okunk aggódni!

glc 2012.09.14. 13:49:52

@Avenar:
Legalább kiderült, hogy a koma egy totális államban szeretne élni, statáriális körülmények között.
Gondolom persze a hatalom oldalán :)
Bár azért ai történelemből tudhatjuk, hogy azokban is nagyon könnyen tud kegyvesztetté válni valaki

Lapolvasó Polgári Kör 2012.09.14. 13:54:44

@pimpalini: A gyűlölet elegendő, viszont egy kis gyurcsányt, elmúlt nyolc esztendőt is vigyen bele a kommentekbe, ha kérhetjük.
Üdvözlettel:
A Párt

pimpalini 2012.09.14. 13:54:56

@anaphylaxiás sokk:

Hát igen, leírtad a lényeget. Ennyit erről.

glc 2012.09.14. 13:55:09

@pimpalini: No, szabadságharcos imidzsben tetszelegni nem az ellenzékieskedők, hanem viktorunk szokott.
Hírt "hamisítani" is.

nu pagagyí 2012.09.14. 13:56:23

A Fidesznek sikerült létrehoznia olyan légkört az országban, hogy mindenki mindenkire gyanakodjon. A következő nyárra ne vegyetek vizipisztolyt a gyereknek.

glc 2012.09.14. 13:57:04

@pimpalini:
A szabadságharcos szerepet viktorunk játssza előszeretettel.
Sajnos talán egyszer rájössz, hogy mennyire manipulálják a híreket, embereket.

belekotty 2012.09.14. 14:03:29

@Blogger Géza: "Remélem, egyszer Mesterházyt is túszul ejtik / elrabolják mondjuk Hupikék törpikéknek öltözött emberrablók, és amikor Lendvai kétségbe esetten hívja a rendőrséget, akkor majd az ügyeletes azt válaszolja, hogy most ping-pongozunk, nem érünk rá, hívják helyette Hókuszpókot." - Géza, ez jó volt! :-))

AnnaKarenina 2012.09.14. 14:04:24

@pimpalini: Most már csak az a kérdés, hogy te miért is olvastad a posztot, miért is írogatsz?:) Észre se vetted még, hogy Mo.-on a politika nagyon is durván befolyásolja az emberek életét?

Dekatlon 2012.09.14. 14:05:14

De a dékán volt a legszánalmasabb az egészben, ahogy azt fejtegette, hogy keménye meg kell büntetni a gyereket, mert ha pl. felveszi és hadonászik vele, akkor veszélybe sodorta VOLNA magát!.
Jah, ha meg letolja a gatyáját, és a tanár elé szarik, akkor is meg kéne büntetn... csakhát egyiket se csinálta.

nu pagagyí 2012.09.14. 14:07:22

@Blogger Géza: Ha jól emlékszem Gergényi nem játékfegyverek ellen küldte ki a rendőröket, hanem végezte, ami a feladata, a garázdák megfékezését.

A TEK-et viszont úgy tűnik, megfélelmlítési célból hozták létre. Gépfegyveres rohambrigádjaik koboztak már el díszletfegyvereket külföldi filmesektől, most meg egy csomó diák között okoztak pánikot egy műanyag játék miatt.

milyen szép a Vértes, ó 2012.09.14. 14:12:02

@nu pagagyí:

rohantak már meg családi házat is airsoft fegyver miatt :)

anaphylaxiás sokk 2012.09.14. 14:14:04

@SanTa:
A Skywalker a gatyáját mosta?
Azt hittem fegyvernek látszó tárggyal ült be az előadóba - ami ühüm, azért hosszabb távon nem éppen tolerálható magatartás. Arról nem is beszélve, hogy ha nem mutatnak kellő erélyességet a rendőrök, akkor esetleg - tekintettel a TEK médiatálalására - arra vezethet másokat is, hogy szívassák őket.

A kérdésre nem kaptam választ.
Szerinted meg fogja csinálni ugyanezt / hasonlót akárki a jövőben, tudván tudva hogy szétszívatják az agyát. Ez egy didaktikus dolog volt, faszikámon példát statuáltak. Szar lehet neki, de a rendőröket meg tudom érteni, pláne meg joguk is volt hozzá.

Legközelebb nem fognak ökörködni, ami hosszú távon költségmegtakarítással fog járni - ki mer ökörködni / tévesen riasztani ha Kovács 12 őrmester ujjai a seggében turkálnak drog után, ellenőrizendő, hogy nem áll-e drog hatása alatt az illető?

Egyetem és a közösségformáló erő: egyetem, kolesz, Sóhajtás nevű rendezvénysorozat, asszem 1998 vagy 1999. Csapatépítő feladat gólyáknak: fényképezzél közlekedési eszközt - srác kiment a pályaudvarra, föl egy mozdony tetetjére, mondván, hogy onnan lefényképezi - erősáram "fölszívta" srác szénné égett. Szülei örültek. Pedig csak fényképezni kellett.

Ha én paranoiásan reagálok, gondolod, hogy legalább 1 ember nem reagált volna hasonlóképpen az előadóban? Tömegpánik esetleg?

Egyszerűen egy szarul elsült szívatás/ökörködés volt, a rendőrök meg el akarták venni a kedvét a többi embernek továbbiaktól.

Poénkodni lehet, még játékstukival is, csak akkor jelentsék be úgy hogy mindenki tudjon róla.

Blogger Géza 2012.09.14. 14:17:22

@nu pagagyí: Pánikba 2 egyetemista esett, mert igazinak vélt egy nem igazi fegyvert, de a TEK megérkezése előtt. Ennek a TEK-hez semmi köze nem volt.

Ja, ha nálad békés tüntetők, járókelők (igen, ez nem a tévéostromnál volt, hanem jóval később és máshol) szemkilövése, ujjeltörése a rendőrség dolga, akkor már sok mindent értek!

anaphylaxiás sokk 2012.09.14. 14:18:47

@SanTa:

Egyébként sajnálatos módon félreérthetően fogalmaztam:

A narcisztikus személyiségzavaros (magamutogató, aki szereti, ha ő áll a reflektorfényben) jópofizni akart.

Az ijesztgetés a jövő "elkövetőire" vonatkozna, nem ugyanabban a mondatban szerepel - de félreérthető, ezért elnézést! Arra gondoltam, hogy a TEK-eseket akarják legközelebb megszívatni azzal, hogy tömegriadalmat keltenek, amiről kiderül később, hogy alaptalan.

Na látod, én sem akartam a faszikámat ijesztgetéssel vádolni, mégis így jött át. El tudom képzelni, hogy a jópofizó srác sem akart semmi rosszat, dehát sajnos valakinek így jött át - a világ már csak ilyen.

ftk 2012.09.14. 14:19:19

@anaphylaxiás sokk: Nekem direkt megjött hozzá a kedvem. Állítom, hogy a következő demonstráción, ahol diákok lesznek, tulitarka vízipisztolyokkal fognak rohangászni. A magyar köztudottan nyakas fajta.

anaphylaxiás sokk 2012.09.14. 14:25:57

@Horváth Lajos-kőmíves ( geek paraszt):

Szerinted a pécsi lövöldöző meg a norvég látta a filmet?
S. Ábel?

Szar napja/élete mindenkinek lehet.

Kérlek próbáljátok felfogni, hogy Skywalkeren egyrészt példa lett statuálva, ami biztos, hogy durva, meg nagyon meg lehetett ijedve. Másrészről viszont ott engedték ki a rendőrök a gőzt, hiszen amikor riasztották őket, nem tudhatták, hogy esetleg meghalnak-e vagy sem. Szerintem a Skywalker Lajos jelentse föl a TEK-et, ha valami kifogása van. Addig viszont tekintsük jogszerűnek, de durvának a dolgot.

anaphylaxiás sokk 2012.09.14. 14:27:11

@ftk:

Sok sikert hozzá! Azért vigyél vazelint!

Metal_Storm 2012.09.14. 14:29:32

@nu pagagyí: azok a díszletfegyverek a mai hatályos jogszabályok szerint MO-n nem díszletfegyvernek minősülnek... Pusztán azért foglalták le, mert nem voltak meg a szükséges engedélyek.

2012.09.14. 14:31:33

@ikri: elég sötét vagy, csak 18 évesek tanulhatnak? Mi lenne ha mondjuk 40 lenne, akkor már csak azért börtönt érdemelne?
Nem az a baj, hogy kimentek csak az egész sztori vicces mint mostanában a TEK akciók. Plusz a bejelentő állítólag a 'terrorista' mellett ült - hát én láttam videón a 'fegyyvert', aki azt fegyvernek nézi közelről, elmebeteg, de minimum valami provokátor vagy tudomisén. Műanyag pár dekás filléres kínai cuccról van szó, már ahogy leteszi az ember az asztalra látszik, hogy nem fém, nem nehéz, és igénytelen a kialakítása.

safranek 2012.09.14. 14:35:46

Ha a rendőr megállít és igazoltat, akkor fel vagyunk háborodva, hogy miért. Ha egy zsebes kirabol, azért reklamálunk, hogy miért nincs minden sarkon rendőr.

Ha lemeszelnek gyorshajtásért, rögtön kibúvot keresünk. Ha elüti e gyereket egy gyorshajtó, halálbüntetésért tüntetünk.

Ha sétálunk az utcán és lépten nyomon kamera van, reklamálunk, hogy megfigyelnek. Ha ellopják a biciklit, akkor meg azért, hogy miért nem volt ott kamera.

Ha betilt egy felvonulást, (amin nem akarunk részt venni vagy nem szimpatizálunk velük) mert akadályozza a közlekedést akkor örülünk. Ha egy olyat nem engedélyez, amin részt akarunk venn vagy egyet értünki, akkor felháborodunk.

Ha autóval vagyunk szidjuk a biciklist. Ha biciklivel vagyunk szidjuk az autóst.

Ha aTEK kivonuk egy játékpisztoly miatt akkor röhögünk. Ha lelőnek valakiket, akkor meg azt kérdezzük, hogy miért nem volt ott egy mesterlövész.

Ilyen hülyék vagyunk!

Lasombra 2012.09.14. 14:38:06

"De napjainkban, amikor szinte havonta vannak iskolai lövöldözések, és nemcsak Amerikában, hanem Magyarországon is..."

"Történt egy szakszerű rendőri intézkedés"

akár egy gyenge közepes posztot is ki lehetett volna hozni ebből, ha nem csak ezt a két fergeteg poént teszed bele.

2012.09.14. 14:42:21

@safranek: értem a koncepciót csak ott a bibi, hogy nem azért röhögünk mert kivonultak. Én már örülök ha azt a tek-es főnököt látom nyilatkozni mert tényleg vicces - inkább siralmas persze, de az ember szeret más hülyeségén röhögni. Gondolom az akciókat is ő találja ki. Itt már többen elmondták mi volt a gáz ezzel az akcióval és nem az, hogy kimentek a bejelentésre.

Lasombra 2012.09.14. 14:53:23

mivel csak 425-ször volt eddig leírva, lehet, hogy vannak még, akiknek elkerülte a figyelmét, de a jó ügy érdekében én is megpróbálom kivenni a részem a retardáltak/analfabéták/fideszesek tájékoztatásából.

lassan írom, jó nagy betűkkel:

NEM AZON RÖHÖG SENKI, HOGY KIMENT A SZÁJBAQRT TEK, HANEM AZ A ZS-KAT SHOW, AMIT OTT ÖSSZEHOZOTT, MIUTÁN KIDERÜLT, HOGY ANNYIRA VESZÉLYES A DZSEDI CSÁVÓ, MINT A FASZOM SZALMAKALAPBAN!!!!!!!

halló! vétel! átment?
vette mindenki?

Dennisthemenace 2012.09.29. 14:53:12

@anaphylaxiás sokk: Aki felmaszik a huszonotezeer voltos felsovezetek ala, az egyszeruen hulye.Plane, ha figyelembe vesszu a tenyt, hogy a mozdonyokon minden felmaszasi lehetosegnel ki is van tablazva.

Dennisthemenace 2012.09.29. 14:54:26

@Lasombra: Mit kiabalsz>? Egyertelmu, hogy mindenkinek leesik, kiveve a balfaszokat mosdato bertollnokokat.
süti beállítások módosítása